Marcin Dorociński w kampanii świątecznej Santander Bank
  • 1
  • 1
21.11.2022

Marcin Dorociński w kampanii świątecznej Santander Bank

Ruszyła świąteczna kampania telewizyjna Santander Bank Polska z udziałem Marcina Dorocińskiego. Spot zachęca do dbania o relacje rodzinne i pokazuje, jaką moc mają przemyślane prezenty.

Spot to historia o tym, jak ważne są nasze relacje oraz jak piękne prezenty możemy sprawić bliskim w te święta. Pomaga w tym usługa Moje Cele w aplikacji Santander Mobile. Rodzice wspierają talent i pasję córki, a ona poświęca każdą wolną chwilę, aby przygotować niespodziankę dla swojego dziadka.

 

 

– Święta to szczególny czas, dlatego w nowej kampanii reklamowej chcemy pokazać pozytywne emocje, jakie tworzą relacje między bliskimi sobie ludźmi. Taki jest też nasz bank – przyjazny, pomocny, dla Ciebie. W świątecznym spocie zachęcamy do obdarowywania się tym, co najważniejsze i niewymierne, czyli bliskością i życzliwością. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie reklamy wizerunkowej, która, mamy nadzieję, będzie budzić same pozytywne emocje – komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu.

Działania reklamowe obejmują emisję spotów w telewizji, Internecie oraz kinie. Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za realizację spotu – dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy DentsuX.

  • 1

Marcin Dorociński w kampanii świątecznej Santander Bank

21 listopada 2022