Marka Guess na Capri w wiosennej kampanii reklamowej
  • 0
  • 17
24.02.2023

Marka Guess na Capri w wiosennej kampanii reklamowej

Akcja przedstawiona w kampanii reklamowej rozgrywa się wśród malowniczych ulic z widokiem na klify i głęboki błękit Morza Śródziemnego. Zdjęcia do kampanii zrobione zostały w stylu vintage.

Kampanię autorstwa ukraińskiego duetu Vicoolya & Saida nadzorował Paul Marciano – chief creative officer marki Guess. Na zdjęciach wystąpili modele i modelki:

  • Liza Makhu z Ukrainy,
  • Francesca Valenti z Włoch,
  • Julie Tuzet i Xavier Grey z Francji.

W nowej kampanii chciałem odtworzyć uczucia, które wzbudza we mnie stare kino – uchwycić klimat Dolce Vita. Czerpałem inspirację ze stylu najważniejszych gwiazd filmowych, takich jak Brigitte Bardot, Marilyn Monroe i Sophia Loren. Myślę, że Vicoolya & Saida doskonale oddają nastrój i wizję, które widziałem oczyma wyobraźni. Capri jest niesamowicie piękną wyspą. Wielką przyjemnością było pracować tam z zespołem nad naszą nową kampanią – mówi Paul Marciano, chief creative officer marki Guess.

Wiosenna kampania pojawi się w najważniejszych magazynach modowych i lifestyle’owych. Będzie także widoczna w kampaniach outdoorowych, w internecie, sklepach oraz mediach społecznościowych i na oficjalnej stronie internetowej marki.

  • 17
Kampania wiosenna Guess

Kampania wiosenna Guess

Kampania wiosenna Guess
Kampania wiosenna Guess
Kampania wiosenna Guess
Kampania wiosenna Guess
Kampania wiosenna Guess
Kampania wiosenna Guess
Kampania wiosenna Guess
Kampania wiosenna Guess
Kampania wiosenna Guess
Kampania wiosenna Guess
Kampania wiosenna Guess
Kampania wiosenna Guess
Kampania wiosenna Guess
Kampania wiosenna Guess
Kampania wiosenna Guess
Kampania wiosenna Guess

23 lutego 2023

22 lutego 2023