- 0
- 3
„Dwa Szybkie Żubry wymiatają” – ruszyła promocja z 12 mln piw do wygrania
18 stycznia startuje flagowa aktywacja marki Żubr Kompanii Piwowarskiej – „Dwa Szybkie Żubry”. Promocja pod hasłem „Dwa Szybkie Żubry wymiatają” potrwa do 31 lipca. W największej loterii Żubra na wygrane przeznaczono 12 milionów piw.
By mieć szansę wygrania dwóch piw, należy kupić jednego Żubra ze specjalnym oznaczeniem na opakowaniu. Promocyjne puszki i butelki piwa Żubr trafią do sprzedaży 18 stycznia. Mechanizm promocji konsumenckiej nie zmienił się względem poprzednich edycji. Konsument dowie się o wygranej, znajdując jej symbol pod kapslem lub zawleczką.
Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający o dwóch żubrach galopujących przez puszczę. Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji i internecie, m.in. w kanałach social media, a także w punktach sprzedaży.
Koncepcję spotu telewizyjnego opracowała agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
- 3