„Dwa Szybkie Żubry wymiatają” – ruszyła promocja z 12 mln piw do wygrania
  • 0
  • 3
18.01.2023

„Dwa Szybkie Żubry wymiatają” – ruszyła promocja z 12 mln piw do wygrania

18 stycznia startuje flagowa aktywacja marki Żubr Kompanii Piwowarskiej – „Dwa Szybkie Żubry”. Promocja pod hasłem „Dwa Szybkie Żubry wymiatają” potrwa do 31 lipca. W największej loterii Żubra na wygrane przeznaczono 12 milionów piw. 

By mieć szansę wygrania dwóch piw, należy kupić jednego Żubra ze specjalnym oznaczeniem na opakowaniu. Promocyjne puszki i butelki piwa Żubr trafią do sprzedaży 18 stycznia. Mechanizm promocji konsumenckiej nie zmienił się względem poprzednich edycji. Konsument dowie się o wygranej, znajdując jej symbol pod kapslem lub zawleczką.

Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający o dwóch żubrach galopujących przez puszczę. Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji i internecie, m.in. w kanałach social media, a także w punktach sprzedaży.

Koncepcję spotu telewizyjnego opracowała agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

  • 3
Żubr z kolejną aktywacją konsumencką

Żubr z kolejną aktywacją konsumencką

Żubr z kolejną aktywacją konsumencką
Żubr z kolejną aktywacją konsumencką

18 stycznia 2023

17 stycznia 2023