Kodeks etyki reklamy rozszerzony o zapisy dotyczące greenwashingu
  • 1
  • 5
1.03.2023

Kodeks etyki reklamy rozszerzony o zapisy dotyczące greenwashingu

Greenwashing coraz częściej pojawia się w przekazach reklamowych. To sygnał, aby to zjawisko postrzegać w kategoriach niebezpiecznej manipulacji dokonywanej na umysłach i świadomości konsumentów w przestrzeni komunikacyjnej. Rada Reklamy stworzyła ideę i program samoregulacji branży w tym zakresie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 marca 2023

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2023

Rynek reklamowy CEE wzrośnie w tym roku o 4,5 proc. – prognoza GroupM

W 2022 r., wzrost rynku reklamy w regionie Europy Środkowej i Wschodniej wyniósł 6 proc. Tegoroczny szacowany wzrost to 4,5 proc. Najbliższe lata nie przyniosą wielkich przesunięć w podziale tortu reklamowego, w którym przychody mediów digital przebiły właśnie połowę wartości rynku. Tak ocenia GroupM, mediowa grupa inwestycyjna. Jej raport obejmuje analizę sytuacji na rynkach Czech, Węgier, Słowacji, Rumunii, Chorwacji, Serbii oraz Polski.