Grupa Eurozet – połączone Grupa Radiowa Agory i Eurozet pod jednym szyldem. Wspólna oferta dla klientów
  • 0
  • 1
1.03.2023

Grupa Eurozet – połączone Grupa Radiowa Agory i Eurozet pod jednym szyldem. Wspólna oferta dla klientów

Agora jako nowy większościowy wspólnik Eurozetu podjęła strategiczną decyzję o wspólnej identyfikacji obu grup radiowych. Od tej chwili będą one występować na rynku jako Grupa Eurozet. Zespoły handlowe Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Agory rozpoczynają pracę nad wspólną ofertą dla klientów.

Zmiana sygnalizuje podjęcie walki o pozycję lidera na polskim rynku radiowym. Działania rozpoczął też sztab operacyjny składający się z przedstawicieli obu grup. Jego zadaniem jest harmonizacja pracy obu zespołów. Nowa Grupa Eurozet ma mieć wspólną ofertę handlową – to priorytet.

Dwie grupy radiowe znajdujące się w portfolio Agory rozpoczynają proces intensywnej współpracy

Najpierw wystartowały prace nad ofertą handlową. Kolejnym krokiem jest decyzja o występowaniu na rynku pod wspólnym szyldem.

W naturalny sposób chcemy wykorzystać ogromny potencjał tkwiący w obu organizacjach. Wspomoże nas w tym identyfikacja mocno związana z cenioną, drugą największą w Polsce rozgłośnią, czyli Radiem Zet. Dla klientów oznacza to początek relacji z podmiotem, który stawia sobie jasny cel – walkę o pierwsze miejsce na polskim rynku radiowym – komentuje Maciej Strzelecki, prezes Eurozetu i Grupy Radiowej Agory.

  • 1
Grupa Eurozet – połączone Grupa Radiowa Agory i Eurozet pod jednym szyldem

Grupa Radiowa Agory i Eurozet pod jednym szyldem. Powstaje wspólna oferta dla klientów

1 marca 2023

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2023

Rynek reklamowy CEE wzrośnie w tym roku o 4,5 proc. – prognoza GroupM

W 2022 r., wzrost rynku reklamy w regionie Europy Środkowej i Wschodniej wyniósł 6 proc. Tegoroczny szacowany wzrost to 4,5 proc. Najbliższe lata nie przyniosą wielkich przesunięć w podziale tortu reklamowego, w którym przychody mediów digital przebiły właśnie połowę wartości rynku. Tak ocenia GroupM, mediowa grupa inwestycyjna. Jej raport obejmuje analizę sytuacji na rynkach Czech, Węgier, Słowacji, Rumunii, Chorwacji, Serbii oraz Polski.