Grupa Eurozet – połączone Grupa Radiowa Agory i Eurozet pod jednym szyldem. Wspólna oferta dla klientów
  • 0
  • 1
1.03.2023

Grupa Eurozet – połączone Grupa Radiowa Agory i Eurozet pod jednym szyldem. Wspólna oferta dla klientów

Agora jako nowy większościowy wspólnik Eurozetu podjęła strategiczną decyzję o wspólnej identyfikacji obu grup radiowych. Od tej chwili będą one występować na rynku jako Grupa Eurozet. Zespoły handlowe Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Agory rozpoczynają pracę nad wspólną ofertą dla klientów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54790 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 marca 2023

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2023

Rynek reklamowy CEE wzrośnie w tym roku o 4,5 proc. – prognoza GroupM

W 2022 r., wzrost rynku reklamy w regionie Europy Środkowej i Wschodniej wyniósł 6 proc. Tegoroczny szacowany wzrost to 4,5 proc. Najbliższe lata nie przyniosą wielkich przesunięć w podziale tortu reklamowego, w którym przychody mediów digital przebiły właśnie połowę wartości rynku. Tak ocenia GroupM, mediowa grupa inwestycyjna. Jej raport obejmuje analizę sytuacji na rynkach Czech, Węgier, Słowacji, Rumunii, Chorwacji, Serbii oraz Polski.