- 1
- 2
„Świstaki lubią wiatraki” – PGE z kampanią wizerunkową
„Świstaki lubią wiatraki, żbiki podziwiają fotowoltaiki, a łasice szanują wodne prądnice” – tymi hasłami PGE buduje swój wizerunek w najnowszej kampanii.
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii wizerunkowej „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Ideą kampanii jest wzmocnienie wizerunku koncernu jako lidera transformacji energetycznej. Tematem przewodnim jest rozwój odnawialnych źródeł energii w Grupie PGE.
Grupa PGE jest największym producentem zielonej energii w Polsce
Dysponuje:
- 20 farmami wiatrowymi,
- 29 elektrowniami wodnymi,
- 4 magazynami energii elektrycznej (elektrownie szczytowo-pompowe),
- 24 farmami fotowoltaicznymi.
Łączna moc zainstalowana wszystkich obiektów wynosi 2 433,1 MW.
Wiosenna kampania została oparta na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównymi bohaterami są zwierzęta. Za pomocą humorystycznych dialogów i monologów zwierzęcy bohaterowie przedstawiają, jakie odnawialne źródła energii ma koncern. Bohaterami wiosennej odsłony kampanii PGE są łasice i świstaki. W poprzednich odsłonach kampanii bohaterami były foki, mewy, jaszczurki i sowy.
Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji, kinach, internecie, prasie, na nośnikach OOH i w mediach społecznościowych. Na jej potrzeby zostały zrealizowane 30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne oraz dwa krótkie spoty do mediów społecznościowych. Kampania online przekierowuje do strony www.prowadzimywzielonejzmianie.pl.
Działania będą prowadzone przez cały marzec. Za strategię i kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja GoldenSubmarine.
- 2