„Świstaki lubią wiatraki” – PGE z kampanią wizerunkową
  • 1
  • 2
1.03.2023

„Świstaki lubią wiatraki” – PGE z kampanią wizerunkową

„Świstaki lubią wiatraki, żbiki podziwiają fotowoltaiki, a łasice szanują wodne prądnice” – tymi hasłami PGE buduje swój wizerunek w najnowszej kampanii.

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii wizerunkowej „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Ideą kampanii jest wzmocnienie wizerunku koncernu jako lidera transformacji energetycznej. Tematem przewodnim jest rozwój odnawialnych źródeł energii w Grupie PGE.

Grupa PGE jest największym producentem zielonej energii w Polsce

Dysponuje:

  • 20 farmami wiatrowymi,
  • 29 elektrowniami wodnymi,
  • 4 magazynami energii elektrycznej (elektrownie szczytowo-pompowe),
  • 24 farmami fotowoltaicznymi.

Łączna moc zainstalowana wszystkich obiektów wynosi 2 433,1 MW.

Wiosenna kampania została oparta na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównymi bohaterami są zwierzęta. Za pomocą humorystycznych dialogów i monologów zwierzęcy bohaterowie przedstawiają, jakie odnawialne źródła energii ma koncern. Bohaterami wiosennej odsłony kampanii PGE są łasice i świstaki. W poprzednich odsłonach kampanii bohaterami były foki, mewy, jaszczurki i sowy.

Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji, kinach, internecie, prasie, na nośnikach OOH i w mediach społecznościowych. Na jej potrzeby zostały zrealizowane 30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne oraz dwa krótkie spoty do mediów społecznościowych. Kampania online przekierowuje do strony www.prowadzimywzielonejzmianie.pl.

Działania będą prowadzone przez cały marzec. Za strategię i kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja GoldenSubmarine.

  • 2
Kampania wizerunkowa PGE

Kampania wizerunkowa PGE

Kampania wizerunkowa PGE

1 marca 2023

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2023

Rynek reklamowy CEE wzrośnie w tym roku o 4,5 proc. – prognoza GroupM

W 2022 r., wzrost rynku reklamy w regionie Europy Środkowej i Wschodniej wyniósł 6 proc. Tegoroczny szacowany wzrost to 4,5 proc. Najbliższe lata nie przyniosą wielkich przesunięć w podziale tortu reklamowego, w którym przychody mediów digital przebiły właśnie połowę wartości rynku. Tak ocenia GroupM, mediowa grupa inwestycyjna. Jej raport obejmuje analizę sytuacji na rynkach Czech, Węgier, Słowacji, Rumunii, Chorwacji, Serbii oraz Polski.