0 1 0 11.10.2023Monika Mrozowska ambasadorką Juice Plus+Aktorka, prezenterka, autorka kilku książek o zdrowym stylu życia, mama czwórki dzieci – Monika Mrozowska została oficjalną ambasadorką marki Juice Plus+ w Polsce. Firma działa w systemie MLM na 27 rynkach. Oferuje suplementy diety oraz zupy i koktajle na bazie owoców i warzyw.
0 1 0 11.10.2023Tomasz Fornal nową twarzą w kampanii smartwatchy Huawei Watch GT 4Do kampanii promującej nową serię smartwatchy Huawei Watch GT 4 dołączył Tomasz Fornal, który został męską twarzą tego produktu w Polsce. To profesjonalny siatkarz i reprezentant Polski, grający na pozycji przyjmującego. Jest świeżo upieczonym mistrzem Europy, tegorocznym zwycięzcą Ligi Narodów oraz wicemistrzem świata z 2022 r.
3 3 0 11.10.2023„Dobrze, że możesz zamówić” – podkreśla Żabka JushŻabka Jush, aplikacja do zakupów online z dostawą nawet w 15 minut, wystartowała z nową kampanią. Pokazuje w niej przykładowe sytuacje, kiedy sięgnięcie po telefon może zastąpić często nieprzyjemny rytuał wychodzenia po zakupy.
0 1 0 11.10.2023Ekspercki audyt programów wyborczych #wyborczyUXNa ostatniej prostej kampanii wyborczej zespół ekspertów UX przeprowadził pro bono audyt programów komitetów wyborczych. Eksperci skupili się nie na tym, co mówią do nas politycy, ale jak się do nas zwracają.
1 1 0 11.10.2023Pan Benefit w kampanii employer branding KauflanduKampania employer brandingowa Kauflandu z udziałem Pana Benefita wystartowała w sierpniu. Jej hasło brzmi: „Kaufland – więcej niż myślisz”.
1 3 0 11.10.2023„Chwytaj dżem Łowicz” – nowe hasło platformy komunikacji markiKampania opiera się na ukazaniu zmiany nudnych potraw dzięki dodaniu dżemu Łowicz. Na potrzeby kampanii nagrano cover piosenki „Sunny” Bobbiego Hebba, rozsławionej później przez Boney M.
1 4 0 10.10.2023Suga z koreańskiego boysbandu BTS promuje projektor SamsungaSuga, jeden z członków zespołu BTS, wystąpił w spocie promującym udoskonaloną odsłonę projektora The Freestyle Gen. 2.
0 1 0 10.10.2023InPost sponsorem Tour de FranceInPost działający we Francji pod marką Mondial Relay od 2024 r. będzie oficjalnym partnerem Tour de France. Ma to poszerzyć świadomość marki wśród europejskich konsumentów. Przyszłoroczny wyścig wystartuje z Florencji.
0 3 0 10.10.2023Uniwersytet SWPS uruchomił kampanię profrekwencyjną: „Tu miała być reklama studiów, ale zdecydowaliśmy inaczej”Tydzień przed wyborami Uniwersytet SWPS wyłączył swoje reklamy w social mediach. W ich miejsce pojawiły się komunikaty zachęcające do udziału w nadchodzącym głosowaniu: „Tu miała być reklama studiów. Ale przyszedł czas na ważniejsze wybory. Głosuj. Zmieniaj Polskę”.
0 1 0 10.10.2023Sharp kończy współpracę z Kanałem SportowymW oświadczeniu przekazanym mediom marka elektroniki użytkowej Sharp poinformowała o zakończeniu współpracy z Kanałem Sportowym. Marka odcięła się od wypowiedzi nawiązujących do Pandora Gate, przedstawionych w wyemitowanym przez Kanał Sportowy odcinku KS Poranek.