0 1 0 0 0 23.02.2023Mastercard z nową odsłoną kampanii platformy GdzieZamieszkac.comPlatforma GdzieZamieszkać założona przez Mastercard w szybki sposób dostarcza informacji na temat uśrednionych kosztów życia oraz przybliżonej wysokości wynagrodzenia, jakich można się spodziewać w różnych miejscach kraju. Nowa kampania jest skierowana do Ukraińców i Polaków.
0 1 0 0 0 23.02.2023Amnesty International rozpoczyna kampanię „Prawa człowieka łamane są w ciszy”Kampania łączy różnorodne działania organizacji, planowane z okazji ważnych wydarzeń (m.in. rocznica rosyjskiej inwazji na Ukrainę, publikacja raportu o karze śmierci, publikacja raportu rocznego, Dzień Uchodźcy). Jednocześnie wzmacnia świadomość Amnesty International jako organizacji stojącej na straży praw człowieka.
1 2 0 0 0 22.02.2023Fundacja Itaka i Pomagam.pl łączą siły w pozyskiwaniu środków na Antydepresyjny Telefon Zaufania23 lutego obchodzony jest Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją. „DePresja – bliżej, niż myślisz” to kolejna odsłona kampanii „Stop depresji” Fundacji Itaka. Włączył się w nią w tym roku portal crowdfundingowy Pomagam.pl. Dlaczego? Bo uczucie presji jest doskonale znane osobom, które zakładają zbiórki na portalu.
0 1 0 0 0 22.02.2023LTTM tworzy wewnętrzne studio LifeTube Creative LabGrupa influencer marketingu LTTM tworzy wewnętrzne studio Creative Lab. Nowa struktura agencyjna ma realizować projekty dla klientów LifeTube i Gameset. Pokieruje nią Małgorzata Jakimowicz, dotychczasowa business development director.
0 2 0 0 0 22.02.2023Po trzech kwartałach wartość rynku reklamy online osiągnęła ponad 4,7 mld złWartość rynku reklamy online osiągnęła po trzech kwartałach 4,7 mld zł, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 9%. Wydatki na komunikację cyfrową wzrosły o prawie 400 mln zł w ujęciu rok do roku – wynika z badania IABPolska/PwC AdEx.
0 1 0 0 0 22.02.2023Nestle rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki VitafloNestlé wybrało agencję Kamikaze w przetargu na obsługę digitalową marki produktów specjalistycznego postępowania dietetycznego Vitaflo. Zadaniem agencji jest m.in. stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji tego brandu.
0 1 0 0 0 22.02.2023Targi Packaging Innovations – nowe rozdaniePackaging Innovations odbędzie się 20–21 września 2023 r. w Expo Kraków. Dzięki swojej lokalizacji i dostępności komunikacyjnej Kraków jest atrakcyjny dla przedsiębiorców ze Słowacji, Czech, Węgier i Ukrainy, których liczba na targach systematycznie wzrasta.
1 2 0 0 0 22.02.2023„Razem najlepiej” – przekonuje w kampanii wizerunkowej CastoramaW lutym wystartowała kampania wizerunkowa Castoramy. „Razem najlepiej”, czyli przewodnie hasło, odnosi się do tego, co dla nas jako społeczeństwa ma największą wartość: wspólnoty. Castorama chce inspirować, łączyć i zachęcać do podejmowania wspólnych działań w gronie rodziny, przyjaciół, znajomych czy też sąsiadów. Firma podkreśla, że w duchu działań #razem działa również wspólnie ze swoimi klientami, doradzając i pomagając w remontach i zmianach w domach Polaków.
0 1 0 0 0 22.02.2023Poczta Polska i Polskie Radio nawiązują współpracę w zakresie wzajemnej promocji przedsięwzięć20 lutego w siedzibie Polskiego Radia podpisano porozumienie o współpracy między Polskim Radiem a Pocztą Polską. Główne założenia to promocja przedsięwzięć wspólnych i indywidualnych realizowanych na rzecz promowania polskiego dziedzictwa kulturowego.
0 1 0 0 0 22.02.2023SEC Newgate CEE łączy swoje agencje w PolsceSEC Newgate CEE, agencja założona przez Zofię Bugajną-Kasdepke, Joannę Poniatowską i Sebastiana Hejnowskiego, wchłania SEC Newgate Polska (dawny Martis Consulting). Tworzy jeden 50-osobowy zespół do obsługi full service projektów lokalnych oraz zagranicznych.