Gdzie kończy się swobodna rekomendacja produktu, a zaczyna reklama?Gdzie kończy się swobodna rekomendacja produktu, a zaczyna reklama?Gdzie kończy się swobodna rekomendacja produktu, a zaczyna reklama?Gdzie kończy się swobodna rekomendacja produktu, a zaczyna reklama?
Bezinteresownie polecasz czy reklamujesz coś w social media? Oznacz prawidłowo (fot. Pixabay)

Gdzie kończy się swobodna rekomendacja produktu, a zaczyna reklama?

Gdzie kończy się swobodna rekomendacja produktu, a zaczyna reklama?
Paulina Woźna

Paulina Woźna

-

junior social media specialist, Hand Made

Paulina Woźna

Paulina Woźna

junior social media specialist
Hand Made

Absolwentka dziennikarstwa, a także mediów społecznościowych w zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Na co dzień prowadzi komunikację na profilach marek takich jak Starbucks at Home i Nestle LDK. Moderuje również kanały social media.

Stale rośnie popularność platform, na których aktywni są influencerzy. Zainteresowanie publikowanymi przez nich treściami jest rzeczywiście wysokie. A ponieważ treści te niejednokrotnie dotyczą konkretnych produktów i marek, na linii marka – influencer – konsumenci zaczęły powstawać niejasne sytuacje. Musiały też paść podstawowe pytania: czy rekomendacja bywa reklamą? Jeśli tak, to jak powinna być regulowana?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja