„Define your game” – wystartowała kampania 4F
  • 1
  • 5
2.03.2023

„Define your game” – wystartowała kampania 4F

Marka 4F w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej „Define your game” zachęca do odkrywania ulubionych aktywności fizycznych i czerpania z nich maksymalnej przyjemności.

4F w ramach aktywacji online i offline motywuje do ruchu w wybranej przez siebie formie. Planowane działania marketingowe obejmują m.in. emisję spotu wideo, odsłonę kampanii w mediach społecznościowych oraz kampanię outdoorową.

W ramach kampanii „Define your game” powstał spot oraz kilkanaście krótkich form digitalowych

W materiałach wideo dynamiczne przebitki pokazują bohaterów w różnym wieku uprawiających sport w grupie lub indywidualnie. Oprócz profesjonalistów zajmujących się takimi aktywnościami jak kolarstwo szosowe czy joga są przedstawione osoby, które jeżdżą na rolkach, tańczą i traktują ruch jako formę rozrywki.

Reżyserem spotu jest Ivan Bambalin. Konceptem kreatywnym i produkcją zajęła się agencja Visual Crafters. Zdjęcia stworzył Jakub Dąbrowski, a tłem do „Define your game” była miejska sceneria greckich Aten.

Formaty wideo będą promowane na YouTube oraz na platformach VOD

Kampania będzie mieć swoją odsłonę w mediach społecznościowych – na Instagramie, Facebooku oraz TikToku we współpracy z influencerami. Komunikaty motywujące do ruchu pojawią się również na setkach nośników w największych aglomeracjach w Polsce: na billboardach, citylightach, plakatach oraz na nośnikach digitalowych w galeriach handlowych. Zwieńczeniem będą dwa murale z elementami UV świecącymi w ciemności – w Warszawie i Gdańsku.

„Define your game” jest wsparciem kolekcji sportowej i sportstyle’owej wiosna–lato. W jej skład wchodzi m.in. odzież do treningu, jogi, biegania, trekkingu oraz beachwear.

  • 5
4F w wiosennej kampanii wizerunkowej „Define your game”

4F w wiosennej kampanii wizerunkowej „Define your game”

4F w wiosennej kampanii wizerunkowej „Define your game”
4F w wiosennej kampanii wizerunkowej „Define your game”
4F w wiosennej kampanii wizerunkowej „Define your game”
4F w wiosennej kampanii wizerunkowej „Define your game”

2 marca 2023

1 marca 2023