- 1
- 5
„Define your game” – wystartowała kampania 4F
Marka 4F w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej „Define your game” zachęca do odkrywania ulubionych aktywności fizycznych i czerpania z nich maksymalnej przyjemności.
4F w ramach aktywacji online i offline motywuje do ruchu w wybranej przez siebie formie. Planowane działania marketingowe obejmują m.in. emisję spotu wideo, odsłonę kampanii w mediach społecznościowych oraz kampanię outdoorową.
W ramach kampanii „Define your game” powstał spot oraz kilkanaście krótkich form digitalowych
W materiałach wideo dynamiczne przebitki pokazują bohaterów w różnym wieku uprawiających sport w grupie lub indywidualnie. Oprócz profesjonalistów zajmujących się takimi aktywnościami jak kolarstwo szosowe czy joga są przedstawione osoby, które jeżdżą na rolkach, tańczą i traktują ruch jako formę rozrywki.
Reżyserem spotu jest Ivan Bambalin. Konceptem kreatywnym i produkcją zajęła się agencja Visual Crafters. Zdjęcia stworzył Jakub Dąbrowski, a tłem do „Define your game” była miejska sceneria greckich Aten.
Formaty wideo będą promowane na YouTube oraz na platformach VOD
Kampania będzie mieć swoją odsłonę w mediach społecznościowych – na Instagramie, Facebooku oraz TikToku we współpracy z influencerami. Komunikaty motywujące do ruchu pojawią się również na setkach nośników w największych aglomeracjach w Polsce: na billboardach, citylightach, plakatach oraz na nośnikach digitalowych w galeriach handlowych. Zwieńczeniem będą dwa murale z elementami UV świecącymi w ciemności – w Warszawie i Gdańsku.
„Define your game” jest wsparciem kolekcji sportowej i sportstyle’owej wiosna–lato. W jej skład wchodzi m.in. odzież do treningu, jogi, biegania, trekkingu oraz beachwear.
- 5