0 4 0 24.10.2023Kolejny etap kampanii reklamowej „Twoja Fantasia. Twój wybór”Kampania promująca jogurty Fantasia jest kontynuacją platformy komunikacyjnej „Twoja Fantasia. Twój wybór”.
1 2 0 23.10.2023Globalna kampania Mini w rytm piosenki „Pump up the jam”Brytyjska marka Mini, należąca do BMW, rozpoczęła globalną kampanię reklamową pod hasłem „Nice to meet you again”. Promuje nowe modele elektryczne, pokazuje nowy design i język wizualny marki. Modele elektryczne w spocie to Mini Cooper i Mini Countryman.
1 1 0 23.10.2023Victoria’s Secret po spadkach sprzedaży rezygnuje z inkluzywnego rebrandingu i wraca do Aniołków VSMarka Victoria's Secret po spadkach sprzedaży wraca do modelek i seksownego wizerunku, z których dwa lata temu zrezygnowała na rzecz aktywistek, inkluzywności i tematów społecznych. „Seksowność może być inkluzywna” – twierdzi CEO firmy, Greg Unis.
0 1 0 23.10.20237 listopada 13. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w PoznaniuJaką rolę odgrywa kreatywność w przekazach reklamowych marek? W jaki sposób skutecznie dotrzeć do odbiorców, kiedy konsumenci widzą setki komunikatów każdego dnia? Odpowiedzi na te, jak i inne pytania będzie można uzyskać podczas 13. edycji wydarzenia Cannes Lions Creative Comms Meeting 7 listopada w Poznaniu.
0 1 0 23.10.2023Ogólnopolski Strajk Kobiet wybrał Sky AgencyRuch społeczny Ogólnopolski Strajk Kobiet nawiązał współpracę ze Sky Agency. Podmioty w przeszłości współpracowały projektowo, a obecnie zdecydowano o podpisaniu umowy stałej na czas nieokreślony.
0 1 0 23.10.2023Konferencja „IAB HowTo: AI Transformation. Jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes”Sztuczna inteligencja wkracza w coraz większy obszar naszego życia, od medycyny po branżę reklamową. Jak skorzystać z jej potencjału w biznesie? Odpowiedzi na te i inne pytania można będzie usłyszeć podczas konferencji „IAB HowTo: AI Transformation”. Odbędzie się ona 16 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
1 3 0 23.10.2023Wystartowała kampania społeczna „Marnowanie energii jest głupie”Wanna z wrzątkiem, grill z żelazek i krioterapia w domowej lodówce. Ekscentryczna rodzina Beztroskich wystąpiła w kampanii zachęcającej do oszczędzania prądu.
2 1 0 23.10.2023„Spokojnie i wygodnie” – kampania pożyczki gotówkowej w PKO BP„Spokojnie i wygodnie. Twoja pierwsza pożyczka na małe i większe potrzeby" – to hasło nowej kampanii pożyczki gotówkowej PKO Banku Polskiego. Kampania podkreśla, jak ważny jest spokój i bezpieczeństwo w podejmowaniu decyzji finansowych.
0 0 0 23.10.2023Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych wybiera agencję Triple PRPolska Izba Nieruchomości Komercyjnych (PINK) wybrała do obsługi agencję Triple PR.
0 1 0 23.10.2023Artur Jabłoński i Agata Banaszkiewicz otworzyli firmę doradczą SuasioArtur Jabłoński i Agata Banaszkiewicz, właściciele agencji Digitalk, postanowili wydzielić spółkę doradczą – Suasio.