1 1 0 0 0 9.03.2023Reklama „Dumb ways to die” sprzed dekady wróciła jako mem TikToka„Dumb ways to die”, czyli jedna z najczęściej nagradzanych reklam ostatnich lat, wróciła jako moda na TikToku.
1 1 0 0 0 8.03.2023Konferencja #WaMaMarketing 2023 w OlsztynieJuż 14 marca odbędzie się wydarzenie #WaMaMarketing. Konferencja ta połączy światy social media, nowoczesnych technologii oraz marketingu.
1 2 0 0 0 8.03.2023„Odkryj Telewizję WP” – wiosenna kampania wizerunkowa„Odkryj Telewizję WP” to główny przekaz kampanii wizerunkowej stacji. Nowy spot połączony z wiosenną ramówką pełną historii z życia wziętych ma przybliżyć ofertę telewizji nowym widzom.
1 3 0 0 0 8.03.2023Bakalland po 10 latach zmienia identyfikację wizualną i wraca z reklamą do telewizjiMarka Bakalland odświeżyła logotyp, unowocześniła i ujednoliciła opakowania wszystkich swoich produktów. Rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Jesz, co dobre”.
0 3 0 0 0 8.03.2023Polsat i TVN najważniejszymi kanałami na pilocie. Lekko rośnie zainteresowanie telewizją à la cartePolsat, TVN, TVP1, TVP2 i TVN7 znalazłyby się na pierwszych pięciu miejscach pilota, gdyby decydowali o tym polscy widzowie. Tak pokazuje Projekt Cyfrowizja VII, cykliczne badanie agencji Wavemaker.
1 1 0 0 0 8.03.2023Iga Świątek w kampanii PZU skierowanej do kierowcówPZU w kampanii z Igą Świątek przekonuje, że dzięki kompleksowemu wsparciu ubezpieczyciela właściciel samochodu poradzi sobie nawet w najtrudniejszej sytuacji. W kampanii, poza przedstawieniem korzyści z posiadania ubezpieczenia assistance, wskazano przede wszystkim kompleksowość usług, szybkość likwidacji szkody, a także atrakcyjne zniżki.
0 1 0 0 0 7.03.2023Dentsu Polska tworzy AI LabDentsu Polska ogłasza utworzenie AI Lab – nowej struktury zespołu, która zajmie się rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji.
1 1 0 0 0 7.03.2023Nowe technologie oddają kontrolę w ręce ludzi – raport „Accenture Life Trends 2023”Raport „Accenture Life Trends 2023” identyfikuje pięć globalnych trendów, które będą wpływać na biznes, kulturę i społeczeństwo w 2023 r. Powstał w ramach kontynuacji badań prowadzonych przez Accenture od piętnastu lat i prezentowanych dotychczas w raportach Fjord Trends.
1 1 0 0 0 7.03.2023Dawid Ogrodnik na żywo i w DOOH w BonarceW sobotę 4 marca przez cały dzień aktor Dawid Ogrodnik pojawiał się w różnych punktach galerii handlowej Bonarka w Krakowie. Występował jako „żywa reklama”, kierownik lub nowy praktykant w sklepie. Zawsze z promującym Bonarkę musli „Fiu!Fiu!”.
1 1 0 0 0 7.03.2023Sylwia Grzeszczak kolejny raz w kampanii sieci DeichmannKampania wiosenno-letnia Deichmanna realizowana jest w podziale na trzy odsłony: marcową, kwietniową i majową. Ścieżką dźwiękową kampanii pozostał singiel „Dżungla” Sylwii Grzeszczak.