Na TikToku nieoczywiste połączenia służą markom - Marketing przy Kawie
Nieoczywiste połączenia na TikToku – szkodzą czy służą markom?Nieoczywiste połączenia na TikToku – szkodzą czy służą markom?Nieoczywiste połączenia na TikToku – szkodzą czy służą markom?Nieoczywiste połączenia na TikToku – szkodzą czy służą markom?
TikTok – platforma nieoczywistości

Nieoczywiste połączenia na TikToku – szkodzą czy służą markom?

Nieoczywiste połączenia na TikToku – szkodzą czy służą markom?
Michalina Pankowska

Michalina Pankowska

-

campaign executive, Space Cat Industries

Michalina Pankowska

Michalina Pankowska

campaign executive
Space Cat Industries

Rok 2022 dostarczył wielu przykładów na potwierdzenie tego, że TikTok to platforma, na której warto odejść od sprawdzonych schematów działań, a w nieszablonowości i nieoczywistości dostrzec potencjał. Dotyczy to także marek. Dlatego nawet ekskluzywne marki coraz częściej decydują się zmienić ton, by dostosować się do upodobań użytkowników tego medium.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to