- 1
- 1
Sylwia Grzeszczak kolejny raz w kampanii sieci Deichmann
Kampania wiosenno-letnia Deichmanna realizowana jest w podziale na trzy odsłony: marcową, kwietniową i majową. Ścieżką dźwiękową kampanii pozostał singiel „Dżungla” Sylwii Grzeszczak.
Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość to przekaz kontynuowanej w kolejnym sezonie kampanii marki Deichmann, której twarzą jest Sylwia Grzeszczak. Kolejna, wiosenno-letnia odsłona kampanii „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą” ma pokazać, że każda kobieta ma talenty i zalety, które warto pielęgnować.
– W nowym sezonie marka Deichmann rozszerza swoją narrację. Do Sylwii Grzeszczak dołączają kolejne kobiety. Tak jak Sylwia, nasze bohaterki pozostają sobą, np. troszcząc się o swoich najbliższych lub pielęgnując swoje pasje. Z każdą ze scen może utożsamić się większość kobiet. Nie muszą przecież zdobywać szczytów list przebojów, by móc nazywać siebie wyjątkowymi – komentuje Marta Hermanowicz, creative director w agencji OS3.
Ambasadorką kampanii, podobnie jak w 2022 r. jest Sylwia Grzeszczak
To jedna z najpopularniejszych artystek w Polsce. W spotach widzimy ją, gdy dołącza do innych wyjątkowych kobiet, towarzysząc im w codziennych sytuacjach.
– Badania przeprowadzone po zakończeniu dwóch odsłon kampanii w 2022 r. pokazały, że nowa komunikacja została bardzo dobrze przyjęta przez grupę docelową marki. Została oceniona jako atrakcyjna oraz zwracająca uwagę.
– Szczególnie wysoko oceniono muzykę. W kampanii wykorzystaliśmy fragment utworu „Dżungla” Sylwii Grzeszczak. Oceniając wyniki kampanii, możemy stwierdzić, że miały one pozytywny wpływ nie tylko na wizerunek marki, ale też na intencję zakupu – mówi Małgorzata Tyliba, head of marketing and PR Central and Northeast Europe marki Deichmann.
– Wybór Sylwii Grzeszczak jako ambasadorki również został oceniony jako trafny. Z jednej strony wiarygodnie wpisuje się w nową komunikację, a z drugiej strony oceniono ją jako ambasadorkę dobrze dobraną do profilu marki – dodaje.
Wiosenna odsłona kampanii wystartowała 6 marca
W emisji są zarówno główne, 30-sekundowe spoty, jak i cztery 15-sekundowe skróty produktowe. Są dostosowane komunikatem do różnych grup docelowych kampanii. Spoty emitowane są w głównych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD.
Komunikacja w telewizji wsparta jest działaniami w digitalu, przede wszystkim w serwisach YouTube, TikTok, Instagram i Facebook. Kampanii towarzyszą także działania PR, reklama w prasie oraz materiały POS w sklepach Deichmann. Dodatkowo w kwietniu zaplanowano kampanię OOH.
Premiera kwietniowej odsłony kampanii planowana jest na 3 kwietnia, a majowej na 3 maja.
Za koncept strategiczny platformy, ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3. Produkcją sesji zdjęciowej i materiałów filmowych ponownie zajął się dom produkcyjny Tango Production, a postprodukcją studio Lunapark. Także tym razem spoty wyreżyserował Marcin Starzecki. Autorką zdjęć do kampanii jest Dorota Szulc. Media kupowane są natomiast przez dom mediowy Starcom.
Zespół po stronie agencji OS3 odpowiedzialny za projekt:
- strategia – Anna Natasza Górecka (senior strategic planner)
- koncept kreatywny – Marta Hermanowicz (creative director), Małgorzata Gontarczuk (senior art director), Michał Stalmaski (senior copywriter)
- obsługa klienta i procesu – Mariola Jarząbek (account supervisor)
- 1