Gra o tron: Wizja idealnej platformy streamingowej a faktyczny wizerunek popularnych marek streamingowych w PolsceGra o tron: Wizja idealnej platformy streamingowej a faktyczny wizerunek popularnych marek streamingowych w PolsceGra o tron: Wizja idealnej platformy streamingowej a faktyczny wizerunek popularnych marek streamingowych w PolsceGra o tron: Wizja idealnej platformy streamingowej a faktyczny wizerunek popularnych marek streamingowych w Polsce
Giganci streamingu walczą na naszym rynku (fot. Pixabay)

Gra o tron: Wizja idealnej platformy streamingowej a faktyczny wizerunek popularnych marek streamingowych w Polsce

Gra o tron: Wizja idealnej platformy streamingowej a faktyczny wizerunek popularnych marek streamingowych w Polsce

Aleksandra Fortuńska

-

research team, Neurohm

Aleksandra Fortuńska

research team, Neurohm

Kognitywistka, odpowiedzialna za współpracę z klientami i partnerami badawczymi na całym świecie. Współautorka międzynarodowego projektu Covid-19 Fever monitorującego nastroje społeczne podczas pandemii. Doktorantka w Interdyscyplinarnej Szkole Doktorskiej Uniwersytetu SWPS w Warszawie.

Hanna Cichecka

-

research assistant, Neurohm

Hanna Cichecka

research assistant, Neurohm

Na co dzień wspiera pracę działu research przy badaniach dla klientów i partnerów w Polsce i za granicą, towarzysząc zespołowi przy całym procesie realizacji projektów. Absolwentka neuropsychologii i neurokognitywistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim, zafascynowana badaniami EEG, w szczególności dotyczącymi przetwarzania języka.

Odcinek 1: Zwrot akcji. 5 września 1995 roku stacja ESPN SportsZone udostępniła tysiącom swoich abonentów na całym świecie transmisję meczu baseballowego Seattle Mariners i New York Yankees. Było to pierwsze na świecie publiczne wydarzenie transmitowane na żywo. Co było dalej? Dynamiczny rozwój streamingu, który skłania dziś do stawiania pytania: czy mamy już do dyspozycji choć jedną idealną platformę streamingową?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja