Stare reklamy jako zasób marek – od Nocy Reklamożerców do wyników nowych badańStare reklamy jako zasób marek – od Nocy Reklamożerców do wyników nowych badańStare reklamy jako zasób marek – od Nocy Reklamożerców do wyników nowych badańStare reklamy jako zasób marek – od Nocy Reklamożerców do wyników nowych badań
Stare reklamy nadal działają (źr. Night of the AdEaters)

Stare reklamy jako zasób marek – od Nocy Reklamożerców do wyników nowych badań

Stare reklamy jako zasób marek – od Nocy Reklamożerców do wyników nowych badań
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Stare reklamy bywają ciekawostkami oglądanymi z sentymentu albo wyświetlanymi podczas branżowych festiwali. A mogą być jednym z najważniejszych zasobów marki – wynika z nowych badań firmy System1. Tymczasem zwykle są zaniedbywane.

W reklamie listopad i grudzień to zwykle kampanie świąteczne, Black Friday, Cyber Monday, a w 2022 roku także mundial w Katarze. W branżowym kalendarzu eventów przez wiele lat pozycją obowiązkową była Noc Reklamożerców. Mowa o dzisiaj nieco już zapomnianych pokazach reklam z kilkudziesięciu krajów, oglądanych na nocnym seansie w kinach. Można było zobaczyć reklamy zakazane, nieudane i wycofane, ułożone tematycznie czy obsypane nagrodami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja