Skuteczna reklama na YouTube – jakie zasady warto znać?Skuteczna reklama na YouTube – jakie zasady warto znać?Skuteczna reklama na YouTube – jakie zasady warto znać?Skuteczna reklama na YouTube – jakie zasady warto znać?
ABCD reklamy wideo na YouTube (kadr ze spotu Land Rovera)

Skuteczna reklama na YouTube – jakie zasady warto znać?

Skuteczna reklama na YouTube – jakie zasady warto znać?
Krystyna Dranchuk

Krystyna Dranchuk

-

PPC specialist, Ancymony

Krystyna Dranchuk

Krystyna Dranchuk

PPC specialist
Ancymony

Kto, jak nie ona zaplanuje skuteczną strategię PPC. Klik, klik i spod jej palców wychodzą kampanie mediowe, podsumowania i post buys. Zawodowo (i oczywiście po ancymońsku) wspiera planowanie mediów i potrafi przewidzieć, dokąd zmierzają płatne kampanie. Praco-wała m.in. dla marek Amol, Vita Buerlecithin, Andante, Dan Cake. A kiedy nie pracuje, klika na spust migawki w aparacie, nagrywa i edytuje filmiki.

Budżet i optymalizacja kampanii to nie wszystko, co jest ważne do uzyskania dobrych wyników. Podstawą każdej reklamy jest kreacja. To dzięki niej spot może zainteresować widza, utrzymać jego uwagę oraz atrakcyjnie przedstawić ofertę. Google chętnie udziela wskazówek dotyczących tworzenia skutecznych reklam wideo na YouTube, aby wesprzeć reklamodawców w tym procesie. Co jeszcze warto wiedzieć, by tworzyć skuteczne materiały reklamowe wideo?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja