0 1 0 4.07.2024Kikkoman wybiera MediaplusMarka japońskich sosów sojowych Kikkoman rozpoczęła współpracę z Mediaplus International. Za działania mediowe w Polsce będzie odpowiadała należąca do Group One agencja mediowa Mediaplus Warsaw.
1 1 0 4.07.2024„Przyjemnie się składa” – kampania lodów Big Milk z influenceramiLetnia kampania lodów Big Milk odwołuje się do nostalgii. Marka chce przypomnieć, jak proste przyjemności mogą tworzyć wspomnienia.
0 1 0 4.07.2024Polskie Linie Lotnicze Lot ogłaszają konkurs na plakatPierwszą nagrodą w konkursie jest 10 tys. zł oraz voucher na bilety lotnicze o takiej samej wartości. Konkurs skierowany jest do profesjonalistów w dziedzinie grafiki i projektowania oraz studentów uczelni artystycznych. Prace konkursowe można nadsyłać do 31 lipca.
0 1 0 4.07.2024Najczęściej wybierane przez Polaków marki FMCG – raport CPS GfKNa czele tegorocznego rankingu najczęściej wybieranych przez Polaków marek FMCG stoi Mlekovita. Na podium znalazły się także Piątnica OSM oraz Mlekpol. Takie są dane z najnowszej edycji raportu CPS GfK „Brand Footprint Europe”.
1 1 0 3.07.2024Influencerzy w kampanii pieczywa Maretti BruschetteMarka Maretti Bruschette (Italmex) wystartowała z kampanią digitalową opartą na współpracy z influencerami. Prowadzi też marketing kontekstowy związany z mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki i zaznaczenie jej obecności w social mediach.
0 1 0 3.07.2024Lego rozstrzygnęło globalny przetarg mediowyPo osiemnastu miesiącach Grupa Lego rozstrzygnęła globalny przetarg na dom mediowy. Wygrał Publicis One powered by Starcom – struktura w agencji stworzona specjalnie dla Lego.
0 1 0 3.07.2024Kongres Online Marketing 2024 już we wrześniuKongres Online Marketing 2024 odbędzie się 24 i 25 września w formule hybrydowej, umożliwiając uczestnictwo zarówno stacjonarnie w Warszawie, jak i online. Pierwszy dzień kongresu odbędzie się w AirPort Okęcie Warszawa, a drugi w Golden Floor Centrum, gdzie będą miały miejsce specjalistyczne warsztaty.
0 5 0 2.07.2024Wzrost liczby osób 50+ w reklamach telewizyjnych – badanie Biura Reklamy i Marketingu TVPWzrósł udział osób powyżej 50. roku życia w reklamach telewizyjnych. Jednak mimo zauważalnego trendu odsetek ten pozostaje niższy od rzeczywistego udziału osób po pięćdziesiątce w populacji – wynika z badania Biura Reklamy i Marketingu TVP.
0 1 0 2.07.2024Powstał nowy standard pomiaru skuteczności działań public relations – „Zmierz PR”Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR wspólnie ze Związkiem Firm PR, Instytutem Monitorowania Mediów (IMM) oraz Sotrenderem opracowali nowy standard mierzenia skuteczności działań PR.
1 1 0 2.07.2024Vito Bambino w kampanii Oreo „Daj się zakręcić”Kampania „Daj się zakręcić” z udziałem Vito Bambino jest lokalną odsłoną globalnej platformy „Trust the twist”. W myśl claimu „Stay playful” marka Oreo chce łączyć ludzi i świat poprzez zabawę.