0 1 0 0 0 14.06.2018Lenor i FC Bayern Monachium nawiązują partnerstwoMarka Lenor Unstoppables została oficjalnym partnerem klubu FC Bayern Monachium. Perełki zapachowe marki promowane są jako idealny produkt do prania odzieży sportowej i funkcjonalnej.
10 0 0 0 0 14.06.2018Ponad 9 mln godzin obejrzeń reklam na YouTube. Zestawienie Cannes YouTube Ads Leaderboard 2018Zbliża się kolejny festiwal Cannes Lions. Z tej okazji zespół YouTube ponownie przygotował zestawienie dziesięciu reklam, które globalnie zyskały największą popularność w serwisie od ubiegłorocznej edycji wydarzenia. Czas oglądania filmów z rankingu wyniósł ponad 9 mln godzin, a liczba ich wyświetleń 465,4 mln.
1 0 0 0 0 13.06.2018Castorama zachęca do zmian w kuchniCastorama zaprezentowała najnowszą odsłonę kampanii „Potrzeby inspirują do zmian”. Spot ma uświadamiać widzom, że metamorfozy przeprowadzone we wnętrzach domów i mieszkań mogą pozytywnie wpłynąć na nich samych oraz na relacje z najbliższymi.
0 1 0 0 0 13.06.2018Najcenniejsze rozrywkowe marki świata 2018. Badanie BrandZNałogowe oglądanie seriali oraz ściąganie muzyki w formie cyfrowej – to zjawiska, które napędzają wzrost marek rozrywkowych takich jak Netflix, Google, Apple i Amazon. Zdobywają one rynek i doganiają tradycyjnych dostawców telekomunikacyjnych – pokazuje ranking BrandZ Top 100.
1 0 0 0 0 13.06.2018Jan Mela w spocie RenaultRozpoczęła się kampania promująca limitowaną serię specjalną samochodów Renault. W jednej z głównych ról zobaczymy podróżnika Jana Melę. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, prasie oraz Internecie.
0 0 0 0 0 13.06.2018Zalando przedłuża umowę z Clue PR. Agencja wprowadzi markę do CzechZalando oraz Clue PR przedłużyły umowę na kolejny rok. Współpraca obu firm trwa nieprzerwanie od 2015 r. Agencja zajmie się teraz dodatkowo komunikacją marki na rynku czeskim.
0 1 0 0 0 13.06.2018Powstała mapa marek regionu MałopolskaZaprezentowano mapę marek regionu Małopolska, przygotowaną przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Małopolski Związek Pracodawców Lewiatan. Jest to jedno z zadań projektu „Zwiększenie konkurencyjności małopolskich marek na rynkach zagranicznych”, który służy promocji gospodarczej regionu.
0 0 0 0 0 13.06.2018Polacy podczas zakupów nadal preferują gotówkę. Badanie Mobile Institute50% ankietowanych najczęściej płaci gotówką w placówkach handlowych. Tego rodzaju transakcje odbywają się przede wszystkim na wsiach oraz w małych miastach. Zwykle uczestniczą w nich konsumenci przed 18. rokiem życia, a także osoby w wieku od 45 do 54 lat. Ponadto tę formę preferują kobiety – pokazuje badanie „Sklepy przyszłości” zrealizowane przez Mobile Institute na zlecenie Grupy AdRetail.
0 4 0 0 0 13.06.2018Robert Kubica promuje markę Dynamic na stacjach LotosOd początku czerwca Lotos oferuje na stacjach nową linię napojów energetycznych Dynamic. Z kolei w lipcu do sieci sprzedaży wchodzi pierwszy z nowej linii olejów silnikowych – Quazar Dynamic. Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica. Jego wizerunek znajdzie się na opakowaniach wymienionych produktów.
2 2 0 0 0 13.06.2018Murale Sport.pl z Kamilem Grosickim na ulicach WarszawyNa ulicach Waryńskiego i Francuskiej w Warszawie pojawiły się murale z ambasadorem Sport.pl – piłkarzem reprezentacji Polski Kamilem Grosickim. To kolejna odsłona kampanii serwisu i jego aplikacji mobilnej.