Jan Mela w spocie Renault
  • 1
  • 0
13.06.2018

Jan Mela w spocie Renault

Rozpoczęła się kampania promująca limitowaną serię specjalną samochodów Renault. W jednej z głównych ról zobaczymy podróżnika Jana Melę. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, prasie oraz Internecie.

Spot będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. W kampanii pojawią się także zaprojektowane lokalnie kreacje, do których wizerunku użyczył Jan Mela. Można będzie je zobaczyć na portalach internetowych i w serwisach społecznościowych.

Renault Limited to seria aut adresowanych do osób, które nie boją się wyzwań stawianych przed nimi przez życie. Do osób odważnych, dynamicznych, kreatywnych, żyjących pełnią życia i przez to wyjątkowych. Z tego względu zaprosiliśmy do udziału w kampanii Jaśka Melę – osobę, która swoją postawą potrafi zainspirować innych do działania i pomaga im uwierzyć w siebie. Jesteśmy przekonani, że świetnie sprawdzi się w roli ambasadora samochodów Renault z serii specjalnej Limited – tłumaczy Piotr Jachimowicz, group account director Publicis Worldwide Polska.

Koncepcja kampanii powstała na podstawie globalnej kreacji przygotowanej przez Publicis Conseil. Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała adaptację reklam prasowych oraz spotu telewizyjnego. Z kolei Publicis DWL zaadaptowała część materiałów przeznaczonych do publikacji w Internecie. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.

 

13 czerwca 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2018

Polacy podczas zakupów nadal preferują gotówkę. Badanie Mobile Institute

50% ankietowanych najczęściej płaci gotówką w placówkach handlowych. Tego rodzaju transakcje odbywają się przede wszystkim na wsiach oraz w małych miastach. Zwykle uczestniczą w nich konsumenci przed 18. rokiem życia, a także osoby w wieku od 45 do 54 lat. Ponadto tę formę preferują kobiety – pokazuje badanie „Sklepy przyszłości” zrealizowane przez Mobile Institute na zlecenie Grupy AdRetail.