Omo Sports stworzyło koszulki piłkarskie, na których pod wpływem potu pojawia się logo marki
  • 1
  • 0
22.05.2018

Omo Sports stworzyło koszulki piłkarskie, na których pod wpływem potu pojawia się logo marki

Brazylijska drużyna piłkarska Corinthians Paulista w meczu z Fluminense wystąpiła w specjalnych koszulkach przygotowanych przez markę Omo (Unilever). Biały materiał pod wpływem potu zabarwiał się, ukazując logo brandu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

22 maja 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.05.2018

Provident rozpoczyna długofalową współpracę z influencerami

Nauczyć się robić na drutach, pracować w schronisku jako wolontariusz, wsiąść do pociągu byle jakiego, zrobić salto. Co łączy te plany? Będą je realizować twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube: Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka. Ta czwórka influencerów podejmie wyzwanie rzucone przez Providenta: „365 planów w 365 dni”. To początek długofalowej współpracy marki z youtuberami.