Castorama zachęca do zmian w kuchni
  • 1
  • 0
13.06.2018

Castorama zachęca do zmian w kuchni

Castorama zaprezentowała najnowszą odsłonę kampanii „Potrzeby inspirują do zmian”. Spot ma uświadamiać widzom, że metamorfozy przeprowadzone we wnętrzach domów i mieszkań mogą pozytywnie wpłynąć na nich samych oraz na relacje z najbliższymi.

Reklama ukazuje sytuację, która mogłaby rozegrać się w wielu domach i mieszkaniach w Polsce. Głównymi bohaterami są ojciec i syn. Razem przygotowują posiłek, lecz radość ze wspólnego gotowania odbiera im źle zagospodarowana kuchnia. W momencie kulminacyjnym decydują, że należy coś zmienić. Z pomocą doradców sieci Castorama udaje im się przeistoczyć kuchnię w przyjazną i funkcjonalną przestrzeń.

Poprzednia odsłona kampanii wizerunkowej poświęcona była łazience i ogrodowi. Podobnie jak tamtej akcji, również tej odsłonie towarzyszy seria spotów produktowych. Działania obejmują największe stacje telewizyjne. Uzupełnieniem są reklamy radiowe, internetowe oraz billboardy.

Kreację oraz spoty przygotowała Agencja 2012. Reklamy wyprodukowała Papaya, a media zaplanował dom mediowy Mindshare.

 

13 czerwca 2018