Najcenniejsze rozrywkowe marki świata 2018. Badanie BrandZ - Marketing przy Kawie
Najcenniejsze rozrywkowe marki świata 2018. Badanie BrandZ
  • 0
  • 1
13.06.2018

Najcenniejsze rozrywkowe marki świata 2018. Badanie BrandZ

Nałogowe oglądanie seriali oraz ściąganie muzyki w formie cyfrowej – to zjawiska, które napędzają wzrost marek rozrywkowych takich jak Netflix, Google, Apple i Amazon. Zdobywają one rynek i doganiają tradycyjnych dostawców telekomunikacyjnych – pokazuje ranking BrandZ Top 100.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 czerwca 2018

  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2018

Polacy podczas zakupów nadal preferują gotówkę. Badanie Mobile Institute

50% ankietowanych najczęściej płaci gotówką w placówkach handlowych. Tego rodzaju transakcje odbywają się przede wszystkim na wsiach oraz w małych miastach. Zwykle uczestniczą w nich konsumenci przed 18. rokiem życia, a także osoby w wieku od 45 do 54 lat. Ponadto tę formę preferują kobiety – pokazuje badanie „Sklepy przyszłości” zrealizowane przez Mobile Institute na zlecenie Grupy AdRetail.