Powstała mapa marek regionu Małopolska
  • 0
  • 1
13.06.2018

Powstała mapa marek regionu Małopolska

Zaprezentowano mapę marek regionu Małopolska, przygotowaną przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Małopolski Związek Pracodawców Lewiatan. Jest to jedno z zadań projektu „Zwiększenie konkurencyjności małopolskich marek na rynkach zagranicznych”, który służy promocji gospodarczej regionu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44591 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 czerwca 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2018

Polacy podczas zakupów nadal preferują gotówkę. Badanie Mobile Institute

50% ankietowanych najczęściej płaci gotówką w placówkach handlowych. Tego rodzaju transakcje odbywają się przede wszystkim na wsiach oraz w małych miastach. Zwykle uczestniczą w nich konsumenci przed 18. rokiem życia, a także osoby w wieku od 45 do 54 lat. Ponadto tę formę preferują kobiety – pokazuje badanie „Sklepy przyszłości” zrealizowane przez Mobile Institute na zlecenie Grupy AdRetail.