Powstała mapa marek regionu Małopolska
  • 0
  • 1
13.06.2018

Powstała mapa marek regionu Małopolska

Zaprezentowano mapę marek regionu Małopolska, przygotowaną przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Małopolski Związek Pracodawców Lewiatan. Jest to jedno z zadań projektu „Zwiększenie konkurencyjności małopolskich marek na rynkach zagranicznych”, który służy promocji gospodarczej regionu.

Publikacja została opracowana przez ośrodek ThinkTank. Jej podstawą są wyniki badań sektora MŚP w Małopolsce, przeprowadzonych przez firmę Kantar Millward Brown między 28 lutego a 30 listopada 2017 r.

Publikację w języku polskim i angielskim można pobrać ze strony www.mapa-marek.pl.

  • 1

13 czerwca 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2018

Polacy podczas zakupów nadal preferują gotówkę. Badanie Mobile Institute

50% ankietowanych najczęściej płaci gotówką w placówkach handlowych. Tego rodzaju transakcje odbywają się przede wszystkim na wsiach oraz w małych miastach. Zwykle uczestniczą w nich konsumenci przed 18. rokiem życia, a także osoby w wieku od 45 do 54 lat. Ponadto tę formę preferują kobiety – pokazuje badanie „Sklepy przyszłości” zrealizowane przez Mobile Institute na zlecenie Grupy AdRetail.