Robert Kubica promuje markę Dynamic na stacjach Lotos
  • 0
  • 4
13.06.2018

Robert Kubica promuje markę Dynamic na stacjach Lotos

Od początku czerwca Lotos oferuje na stacjach nową linię napojów energetycznych Dynamic. Z kolei w lipcu do sieci sprzedaży wchodzi pierwszy z nowej linii olejów silnikowych – Quazar Dynamic. Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica. Jego wizerunek znajdzie się na opakowaniach wymienionych produktów.

Dla Grupy Lotos stacje paliw to bardzo ważny kanał sprzedaży. Współpraca z Robertem Kubicą pozwoli na realizację nowych projektów marketingowych dla produktów pozapaliwowych oferowanych w sieci. Jesteśmy przekonani, że dodatkowe wsparcie wizerunkowe Roberta Kubicy przełoży się na wyniki sprzedaży – mówi Jarosław Kawula, wiceprezes zarządu ds. produkcji i handlu Grupy Lotos.

W marcu Grupa została oficjalnym partnerem sportowca w sezonie wyścigowym 2018. Po kilkuletniej nieobecności Robert Kubica wrócił do rodziny Formuły 1, tym razem w nowej roli – kierowcy rozwojowego i rezerwowego w zespole Williams Racing. Grupa Lotos była już jego oficjalnym partnerem w latach 2013–2015, podczas występów w kategorii WRC-2 rajdowych mistrzostw świata oraz w rajdowych mistrzostwach Europy.

Jak przekonuje firma, współpraca z tym kierowcą to przemyślana inwestycja poprzedzona badaniami sponsoringowymi oraz uwzględniająca rozpoznawalność Roberta Kubicy w światowym motosporcie oraz w Polsce. Umowa dotyczy wykorzystania wizerunku sportowca i jego zaangażowania w działania promujące produkty i markę Lotos poprzez wspólne wydarzenia marketingowe.

Od początku czerwca na stacjach paliw sieci dostępne są trzy rodzaje napoju energetycznego Dynamic. Odnowiono i ulepszono smak Classic – w czarnej puszce z czerwonym otwarciem. Do oferty weszły też nowe smaki: Mojito – w srebrnej puszce z zielonym otwarciem oraz SugarFree – w złotej puszce z czarnym otwarciem.

Odświeżenie wyglądu puszki oraz wprowadzenie nowych smaków zostało poprzedzone analizą rynkową oraz badaniami konsumenckimi. Rozszerzenie linii napojów Dynamic jest również odpowiedzią na dynamicznie rosnący rynek tych produktów.

Jak mówi Adam Pawłowicz, wiceprezes zarządu ds. handlu spółki Lotos Paliwa, prowadzone są także prace mające na celu rozszerzenie linii Dynamic o nowe produkty spożywcze. Jest to ważny element strategii zakładającej istotne zwiększenie marży ze sprzedaży artykułów pozapaliwowych w ciągu pięciu lat.

Wizerunek Roberta Kubicy zastąpił na puszkach sylwetkę czarnej pantery, która od dekady widniała na opakowaniu napoju energetycznego Dynamic.

  • 4

Williams F1 TeamCollateral Filming DayBarcelonaCircuit de Cataluña 2nd February 2018

13 czerwca 2018

12 czerwca 2018