1 0 0 0 0 7.06.2018Fruit of the Loom nadciąga z odsieczą mężczyznom publikującym zdjęcia bez koszulkiCo 7,3 sekundy mężczyźni udostępniają swoje zdjęcie bez koszulki – takim stwierdzeniem zaczyna się spot Fruit of the Loom. Marka odzieży sportowej z przymrużeniem oka analizuje to zjawisko i proponuje rozwiązanie.
1 4 0 0 0 7.06.2018„Miałeś cztery lata. Nie czekaj do ostatniej minuty” – Coca-Cola z kampanią przed mundialem 2018Coca-Cola, oficjalny partner mistrzostw świata FIFA 2018, rozpoczęła finalną fazę kampanii „Gotowi na emocje”. Na czas oczekiwania na rozpoczęcie piłkarskich rozgrywek przygotowała geolokalizowaną, ogólnopolską kampanię OOH z formatami dla wybranych regionów i miast.
0 9 0 0 0 7.06.2018Kampania wprowadzająca na rynek markę DashradeW marcu na rynku pojawiła się marka Dashrade, oferująca produkty funkcjonalne dla sportowców. Jej wprowadzeniu towarzyszy kampania internetowa.
0 0 0 0 0 7.06.2018Rynek europejskiej piłki nożnej jest wart ponad 25 mld euro. Badanie DeloitteNiebawem oczy całego świata zwrócone będą w stronę Rosji. 14 czerwca rozpoczną się tam mistrzostwa świata w piłce nożnej. Futbol przyciąga nie tylko kibiców, ale także sponsorów, a co za tym idzie wielkie pieniądze. W sezonie 2016/2017 przychody europejskiego rynku futbolowego pobiły kolejny rekord. Wyniosły 25,5 mld euro – pokazuje „Annual Review of Football Finance” przygotowany przez firmę doradczą Deloitte.
0 0 0 0 0 6.06.2018Rynek dermokosmetyków – badanie IQSDermokosmetyki, jak wskazuje badanie „NeedforBeauty” przeprowadzone przez agencję badawczą IQS, stanowią 5% okazji zakupowych wszystkich kosmetyków. Po te produkty sięgają głównie osoby z wyższym wykształceniem, mieszkające w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców i z dochodami wyższymi niż przeciętne.
0 0 0 0 0 6.06.2018Dział szerokiej dystrybucji L’Oréal Polska z nową agencją PROd czerwca działaniami public relations i influencer marketingu marek szerokiej dystrybucji z portfolio L’Oréal Polska zajmuje się Platinium Cast. W ramach współpracy agencja poprowadzi biuro prasowe oraz działania PR dla marek L’Oréal Paris, Maybelline New York i Garnier.
3 0 0 0 0 6.06.2018HTC zachęca do uruchomienia hipermocyFirma HTC ruszyła z kampanią internetową „Uruchom swoją hipermoc”. Promuje w niej model U12+.
0 4 0 0 0 6.06.2018ZFPR z kampanią przeciw stygmatyzacji PROd lat obserwowana jest degradacja znaczeniowa pojęcia public relations. Reprezentanci środowiska zawodowego związanego z tą dyscypliną chcą rozpocząć dyskusję nad powszechnym nadużywaniem terminu „public relations” i skrótu „PR” do określania innych – zwłaszcza nieetycznych – technik komunikacji. W związku z tym startuje kampania „PR. Bez komentarza”.
1 0 0 0 0 6.06.2018Wojciech Modest Amaro powraca w reklamie farb Magnat CeramicKampania reklamowa farb Magnat Ceramic (Śnieżka) powróciła na ekrany w odświeżonej odsłonie. Jej twarzą, tak jak poprzednio, jest kucharz i restaurator – Wojciech Modest Amaro.
1 0 0 0 0 6.06.2018Od Tatr po Bałtyk – film Fundacji Edukacji Polonijnej promujący PolskęFundacja Edukacji Polonijnej przygotowała ponad 3-minutowy film promujący nasz kraj. Kierowany jest on zwłaszcza do rodaków mieszkających poza granicami. Wszystko to w ramach akcji „Odkryj Polskę/Explore Poland”.