0 0 0 0 1 8.06.2018„Wyciągnęliśmy wnioski i wdrożyliśmy procedury, żeby było bezpieczniej” – oświadczenie Green Caffè NeroFirma Green Caffè Nero wydała kolejne oświadczenie w związku z oświadczeniami Sanepidu i doniesieniami medialnymi dotyczącymi zatruć w kawiarniach. Przekonuje, że wyciągnięto wnioski i wdrożono procedury, żeby było bezpieczniej.
1 1 0 0 0 8.06.2018Idzie lato, „Żubr się chłodzi”. Nowa kampania reklamowa markiŻubr rozpoczął letnią odsłonę kampanii. Na początku czerwca w telewizji i social media pojawił się spot zatytułowany „Żubr się chłodzi, można wracać do domu”.
1 1 0 0 0 8.06.2018„W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze” – T‑Mobile z nową odsłoną kampanii wizerunkowej z udziałem Doroty Wellman8 czerwca T-Mobile rozpoczął wakacyjną odsłonę kampanii wizerunkowej „Powroty”. Operator podkreśla w niej jakość sieci i zalety korzystania z niej nawet w najodleglejszych miejscach w kraju. W reklamie ponownie wystąpiła Dorota Wellman.
0 2 0 0 0 8.06.2018Bezbarwna Coca-Cola wchodzi na japoński rynekCoca-Cola zapowiedziała wprowadzenie na japoński rynek nowego wariantu popularnego napoju. Coca-Cola Clear będzie... bezbarwna. Stanie się tak na skutek usunięcia składników karmelowych z receptury.
0 3 0 0 0 8.06.2018Kim są użytkownicy social media w Polsce? Analiza NapoleonCatKim są osoby korzystające w Polsce z Facebooka, Instagrama oraz Messengera? Platforma do zarządzania komunikacją w social media NapoleonCat przeanalizowała udział procentowy osób korzystających z największych platform społecznościowych.
0 2 0 0 0 8.06.2018Jednoźródłowe badanie Gemiusa dla kampanii online i telewizyjnych. Pierwsze wnioskiPodczas Forum IAB 2018 Gemius ogłosił pierwsze wnioski z pomiaru oglądalności reklam w telewizji oraz Internecie przeprowadzonego na jednej grupie odbiorców. Badanie ma umożliwić analizowanie łącznych zasięgów kampanii reklamowych w tych dwóch mediach.
0 6 0 0 0 8.06.2018Ben & Jerry’s przywróci tęczę na plac Zbawiciela8 czerwca marka lodów Ben & Jerry’s (Unilever) razem ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości odtworzy tęczę na placu Zbawiciela w Warszawie. Tym razem konstrukcja ma być nie do podpalenia.
0 1 0 0 0 8.06.2018Herbalife Nutrition i Cristiano Ronaldo przedłużają współpracęCristiano Ronaldo jest twarzą Herbalife Nutrition od 2013 r. Firma ogłosiła właśnie przedłużenie współpracy sponsorskiej z piłkarzem do 2021 r.
1 2 0 0 0 8.06.2018Hanna Lis, Małgorzata Rozenek-Majdan i Weronika Rosati czytają obraźliwe komentarze na swój temat w kampanii platformy Showmax„Na początku było słowo” – to hasło kolejnej aktywacji promującej drugi sezon serialu „Opowieść podręcznej”. W kilkudziesięciosekundowym filmie Hanna Lis, Małgorzata Rozenek-Majdan i Weronika Rosati czytają obraźliwe komentarze na swój temat.
0 1 0 0 0 8.06.2018„Out”: motyw przewodni identyfikacji wizualnej 18. MFF Nowe HoryzontyJedną z tradycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty jest sposób przygotowywania identyfikacji wizualnej, wykraczający poza konwencjonalne projektowanie graficzne. W tym roku organizatorzy zaprosili do współpracy związanego z Wrocławiem artystę – Łukasza Cekasa Bergera. Wspólnie z Michałem Wekslerem i zespołem Nowych Horyzontów stworzył on instalację „Out”.