Ponad 9 mln godzin obejrzeń reklam na YouTube. Zestawienie Cannes YouTube Ads Leaderboard 2018
  • 10
  • 0
14.06.2018

Ponad 9 mln godzin obejrzeń reklam na YouTube. Zestawienie Cannes YouTube Ads Leaderboard 2018

Zbliża się kolejny festiwal Cannes Lions. Z tej okazji zespół YouTube ponownie przygotował zestawienie dziesięciu reklam, które globalnie zyskały największą popularność w serwisie od ubiegłorocznej edycji wydarzenia. Czas oglądania filmów z rankingu wyniósł ponad 9 mln godzin, a liczba ich wyświetleń 465,4 mln.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 czerwca 2018