Nagrody IAB Mixx Awards rozdane - Marketing przy Kawie
Nagrody IAB Mixx Awards rozdane
  • 0
  • 1
7.10.2020

Nagrody IAB Mixx Awards rozdane

Po raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB Mixx Awards. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Hulaj z głową”, przygotowany przez Gong i MullenLowe MediaHub dla firmy ING Bank Śląski. Zdobył on nagrodę Best in Show. Przyznano także 4 złote statuetki dla kampanii: „Hulaj z głową” w kategorii Content Marketing, „Rano zebrano i wyborczy #bazarek na Twitterze” w kategorii Limited Budget, „#ZdalniDoPomocy” w kategorii Online Marketing with Influencer oraz „Graj i pomagaj z #PajacykBezPrzerwy” w kategorii Public Service, Non-profit Campaign & CSR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 października 2020