- 0
- 1
Znamy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2024
Na konkurs Performance Marketing Diamonds w VI edycji napłynęło prawie 100 zgłoszeń. Właśnie poznaliśmy nominowanych.
Firmy zamawiające działania performance marketingowe płacą za wymierne działania lub wyniki, np. kliknięcia, leady czy sprzedaż. Najlepsi specjaliści w tej dziedzinie i ich zespoły muszą wykazywać się wiedzą technologiczną, znać zachowania konsumenckie oraz łączyć je z marketingiem i zarządzaniem. Takie osobowości i zespoły zostały właśnie nominowane do kolejnego etapu Performance Marketing Diamonds EU 2024.
Marketing efektywnościowy to praca na wskaźnikach i danych. Wykorzystuje się w nim zaawansowane techniki targetowania, personalizacji komunikatów i podejście wielokanałowe, m.in. wyszukiwarki (SEM), media społecznościowe, marketing e-mailowy i afiliacyjny. Te działania mają odzwierciedlenie w blokach tematycznych konkursu:
- Performance & Affiliate Marketing
- Creative Performance
- Content Performance
- Strategy Performance
oraz kategoriach głównych – B2B oraz B2C Campaign of the Year.
Jury wyłoni także laureatów kategorii Performance Agency of the Year, Performance Brand of the Year oraz Grand Prix. Nad prawidłowym przebiegiem całości konkursu czuwa audytor – Kancelaria Sowiński i Partnerzy.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 23 maja podczas pierwszego Europejskiego Szczytu e-Commerce. Obecność na wydarzeniu potwierdzili również przedstawiciele administracji publicznej.
Lista nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2024:
The most effective short-term performance campaign
- Chocolissimo, Numbers & Intuition
- mBank, Cube Group
- Performics
- SalesTube, ValueMedia
- Tradedoubler
The most effective affiliate program
- DentsuX
- Empik, Tradedoubler
- Zooplus, Tradedoubler
The most effective sales campaign
- Performics (za kampanię dla marki Lindt)
- Performics (za kampanię dla marki Semilac)
- SalesTube, ValueMedia
- Tradedoubler
The most effective paid search campaign
- Agata Meble, SalesTube, ValueMedia
- Bluerank, Rainbow Tours
- Decathlon, Nova Commerce
- SalesTube, Lancerto
- SalesTube, ValueMedia
The most challenging performance
- Awin, Answear
- iProspect
- Mediaplus, SalesTube
- Orlen Paczka
- SalesTube, ValueMedia
The most creative digital campaign
- LOT
- SalesTube, ValueMedia
- Savicki
Think-out-of-the-box campaign
- Contrust Communication
- LOT
- FormUp
- SalesTube, ValueMedia
The most creative use of AI
- Apifonica
- Bluerank, Rainbow Tours
The most effective mobile campaign
- mBank, Cube Group
- Modivo
- Payback
ROI content campaign for e-commerce
- Metapic
- Orlen Paczka
The most effective video content
- Almette, Value Media, SalesTube
- Sales&More, Link4
- LOT
The most effective SEO campaign
- Cube Group, Triverna
- Performics
- Sempai
- Serpact
- Whites, Diagnostyka
The best consumer centric content
- Kubota
- LOT
- Whites, Goldsaver
The best international expansion campaign
- LOT
- Modivo
The most effective low-budget campaign
- ContentHouse, Orlen Paczka
- DentsuX
- SalesTube, Value Media
The most effective omni-channel campaign
- Almette, Value Media, SalesTube
- LOT
- Performics, OBI Polska, Performance Media
The most effective retail campaign
- Awin, Halfprice
- Performics, Obi Polska, Performance Media, Zenith Poland
- Savicki
B2B campaign of the year
- ContentHouse & Orlen Paczka
- Havas Media, Pracuj.pl
- iCEA
B2C campaign of the year
- eZebra, Cube Group
- LOT
- SalesTube, Value Media
Międzynarodowymi partnerami konkursu są: Bulgarian e-Commerce Assosiation, Ecommerce Europe, Serpact.
Patroni medialni konkursu: My Company Polska, Komerso.pl, Marketing przy Kawie, SocialPress, Marketer+.
- 1