Milka stworzyła generator AI, który personalizuje piosenki
  • 1
  • 1
29.02.2024

Milka stworzyła generator AI, który personalizuje piosenki

W Holandii marka Milka prowadzi kampanię, której narzędziem jest generator AI. Pozwala on użytkownikom przekształcać prompty w piosenki wykonywane przez ambasadora marki, rapera Snelle’a.

Celem jest wzrost ekspozycji marki i zwiększenie zaangażowania klientów, zgodnie z misją dzielenia się czułością i sympatią. Konsumenci mogą stworzyć spersonalizowany film, skanując kod QR na opakowaniu czekolady. Następnie mogą napisać krótką wiadomość skierowaną do odbiorcy. Słowa są śpiewane i zsynchronizowane z ruchami ust Snelle’a w nagraniu.

Całość wykorzystuje trzy silniki AI:

  • Open AI przerabia warstwę tekstową na styl rapera.
  • Uberduck tworzy głos przypominający głos Snelle’a.
  • HeyGen tworzy realistyczne wideo z synchronizacją tekstu i głosu z ruchami warg.

Kampania jest obecna w kanałach online i offline, reklamach i postach w mediach społecznościowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej i na banerach cyfrowych. Snelle promuje ją również w swoich kanałach.

– Tą kampanią wkraczamy w przyszłość spersonalizowanych treści. Jeszcze trzy miesiące temu nie byłaby możliwa, ale technologia rozwija się szybko. Ta pionierska współpraca otwiera nową granicę w personalizacji treści na dużą skalę, która sprawia, że każda wygenerowana piosenka rezonuje z prawdziwymi emocjami – mówi Tolga Buyukdoganay, dyrektor kreatywny w Ogilvy Netherlands.

To właśnie ta agencja oraz amsterdamska Crocodile Agency przygotowały kampanię.

  • 1
Milka stworzyła generator AI, który personalizuje piosenki

Milka stworzyła generator AI, który personalizuje piosenki

29 lutego 2024

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2024

„Jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. Bez wstydu” – rusza kampania Pomagam.pl

„Głupio mi i wstyd prosić o pomoc...” – tak rozpoczyna się spot w nowej kampanii Pomagam.pl. Według serwisu osoby w trudnej sytuacji, zakładając zbiórki internetowe, często borykają się z poczuciem wstydu. Mimo że lubimy pomagać innym, proszenie o pomoc bywa trudne. Kampanią serwis Pomagam.pl chce podkreślić, że pomaganie to naturalna część naszego życia i warto prosić o pomoc.