„Jeśli biegasz, jesteś biegaczem” – kolejna edycja kampanii „Run Your Way” marki New Balance
  • 1
  • 6
29.02.2024

„Jeśli biegasz, jesteś biegaczem” – kolejna edycja kampanii „Run Your Way” marki New Balance

Kampania „Run Your Way” marki New Balance skierowana jest do każdego, kto biega, bez względu na poziom zaawansowania. Kolejna odsłona zachęca do tego, by działać we własnym stylu i w zgodzie z samym sobą.

Słowo „biegacz” wciąż dla wielu zarezerwowane jest tylko dla elity. Dla New Balance nie ma znaczenia, jak i dlaczego się biega. Filarami kampanii są wyjątkowość i indywidualizm osób, które biegają. Zdaniem marki niezależnie od wytyczonych celów lub ich braku najważniejsze jest to, by czerpać z biegania radość.

Tegoroczna kampania „Run Your Way” wystartowała pod koniec lutego. W ramach globalnej aktywacji wykorzystane zostały sylwetki różnorodnych biegaczy, m.in.:

  • wschodzącej gwiazdy na dystansie 800 m, Roisin Willis,
  • amerykańskiego rapera Action Bronsona,
  • zawodowego skateboardera, Ryana Laya,
  • DJ-a i modela Wesleya Bediako,
  • ambasadorki New Balance, Ayi Al Hafezy.

W ramach lokalnej odsłony kampanii działania online realizuje Performance Media. Key visuale kampanii pojawią się na nośnikach OOH m.in. w warszawskim metrze (Ströer) i na muralach (Good Looking Studio). Wsparcia w obszarze public relations i działań z influencerami udziela agencja Snow PR. Aktywacja przewiduje również zaangażowanie lokalnych społeczności biegowych oraz komunikację w trakcie 18. Półmaratonu Warszawskiego i towarzyszącego mu New Balance Biegu na Piątkę.

  • 6
Kampania „Run Your Way” marki New Balance

Kampania „Run Your Way” marki New Balance

Kampania „Run Your Way” marki New Balance
Kampania „Run Your Way” marki New Balance
Kampania „Run Your Way” marki New Balance
Kampania „Run Your Way” marki New Balance
Kampania „Run Your Way” marki New Balance

29 lutego 2024

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2024

„Jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. Bez wstydu” – rusza kampania Pomagam.pl

„Głupio mi i wstyd prosić o pomoc...” – tak rozpoczyna się spot w nowej kampanii Pomagam.pl. Według serwisu osoby w trudnej sytuacji, zakładając zbiórki internetowe, często borykają się z poczuciem wstydu. Mimo że lubimy pomagać innym, proszenie o pomoc bywa trudne. Kampanią serwis Pomagam.pl chce podkreślić, że pomaganie to naturalna część naszego życia i warto prosić o pomoc.

  • 3
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2024

Ponad 12 tys. fanów wzięło udział w teledysku na żywo na otwarciu wirtualnej Akademii Cyberbezpieczeństwa w Roblox

Wystartowała nowa odsłona „Miasta ING” na platformie Roblox, pod hasłem „Nie daj się wkręcić w sieci”. Bank otworzył Akademię Cyberbezpieczeństwa. Otwarciu wirtualnej szkoły towarzyszył występ twórcy internetowego SmileSlow oraz nagranie teledysku na żywo z udziałem fanów w przestrzeni metaverse. Wydarzenie zaangażowało ponad 12 tys. fanów.