Powrót do normalności: normcore i GapPowrót do normalności: normcore i GapPowrót do normalności: normcore i GapPowrót do normalności: normcore i Gap

Powrót do normalności: normcore i Gap

Powrót do normalności: normcore i Gap
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Amerykański koncern Gap niedawno rozpoczął dużą kampanię reklamową. Jej hasło, „Ubieraj się normalnie”, może wyglądać na agitkę rodem z PRL-u lub dzieło copywritera z niezbyt bujną wyobraźnią. Tymczasem jest ono przejawem nowego trendu nie tylko w modzie: to normcore.

Gap raczej nigdy nie należał do marek budzących zachwyt i pożądanie. Był lubiany, bo był bezpieczny. Teraz jednak ma szansę stać się wyznacznikiem stylu i zdaje się, że tę szansę dobrze wykorzystuje.

Kampania, która rozpoczęła się w ostatnich dniach sierpnia, będzie sukcesywnie rozwijana. Współtworzy ją agencja Wieden + Kennedy New York.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się