Tyla i zespół Jungle w wiosennej kampanii marki Gap
  • 3
  • 8
29.02.2024

Tyla i zespół Jungle w wiosennej kampanii marki Gap

Amerykańska marka odzieżowa Gap do współpracy przy kampanii na wiosnę 2024 zaprosiła brytyjski zespół Jungle wraz z autorką hitu „Water” – Tylą. Kampania Gap x Jungle ma zachęcać do wyrażania siebie i swojej indywidualności poprzez modę, muzykę i taniec.

Dwudziestodwuletnia wokalistka z RPA podbiła serca słuchaczy za sprawą swoich układów tanecznych i coverów piosenek. Publiczność szczególnie doceniła jej ostatni hit „Water”, który znalazł się w zestawieniu Billboard Hot 100.

Gap x Jungle nawiązuje do korzeni Gap jako marki popkulturowej, współpracującej z nieszablonowymi artystami zarówno w modzie, jak i muzyce. Kampania została wyreżyserowana przez J Lloyda i Charliego Di Placido z Jungle.

Za inspirację do stworzenia kampanii posłużył oficjalny teledysk do utworu „Back On 74”. Stał się on globalnym fenomenem na TikToku i rozpoczął taneczny szał na platformie, zdobywając ponad miliard wyświetleń.

Kampania z udziałem Tyli ma podkreślić znaczenie wygody ubrań. Każda klatka spotu uwydatnia płynny i naturalny ruch ciała. Podkreśla tym samym lekkość najnowszej lnianej kolekcji marki, w której prezentują się tancerze.

Działania ruszyły 27 lutego w mediach cyfrowych, out-of-home, wideo, kanałach społecznościowych i kanałach marki. Gap będzie również współpracować z Jungle i Tylą, by stworzyć w swoich sklepach playlistę, która będzie także dostępna na Spotify.

  • 8
Jungle i Tyla w kampanii marki Gap

Jungle i Tyla w kampanii marki Gap

Jungle i Tyla w kampanii marki Gap
Jungle i Tyla w kampanii marki Gap
Jungle i Tyla w kampanii marki Gap
Jungle i Tyla w kampanii marki Gap
Jungle i Tyla w kampanii marki Gap
Jungle i Tyla w kampanii marki Gap
Jungle i Tyla w kampanii marki Gap

29 lutego 2024

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2024

„Jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. Bez wstydu” – rusza kampania Pomagam.pl

„Głupio mi i wstyd prosić o pomoc...” – tak rozpoczyna się spot w nowej kampanii Pomagam.pl. Według serwisu osoby w trudnej sytuacji, zakładając zbiórki internetowe, często borykają się z poczuciem wstydu. Mimo że lubimy pomagać innym, proszenie o pomoc bywa trudne. Kampanią serwis Pomagam.pl chce podkreślić, że pomaganie to naturalna część naszego życia i warto prosić o pomoc.