- 0
- 2
Globalna kampania New Balance
New Balance wystartował z globalną kampanią „Run Your Way”, która prezentuje najnowszą filozofię marki związaną z bieganiem. Aktywacja ma celebrować wyjątkowość i indywidualizm biegaczy poprzez niwelowanie biegowych stereotypów oraz otwarcie biegowego świata dla wszystkich.
Natalia Kaczmarek, Anna Kiełbasińska, Sydney McLaughlin-Levrone, Elle Purrier St Pierre i Trayvon Bromell. To olimpijczycy wspierani przez New Balance. Mimo podobnych doświadczeń i osiągnięć na igrzyskach każdy z nich ma jedyną w swoim rodzaju relację z bieganiem. Co więcej, zmienia się ona z upływem czasu. Marka chce zmienić sposób, w jaki mówi się o bieganiu i jak postrzega się osoby, które biegają. Jedyny słuszny styl biegania to twój własny – podkreśla.
– Jako profesjonalna biegaczka przez lata studiów często czułam się outsiderem w tym sporcie. Dlatego przesłanie „Run Your Way” naprawdę do mnie trafiło. Teraz jako profesjonalna sportsmenka w ciąży dostrzegam jeszcze więcej stereotypów, przez które inni na mnie patrzą. Dlatego jestem podekscytowana, że mogę być częścią tego projektu New Balance. Mam nadzieję, że dzięki kampanii ludzie zaczną przywiązywać mniejszą wagę do tego, jak i dlaczego ktoś biega. Zaczną po prostu cieszyć się korzyściami, jakie może przynieść ta aktywność – mówi Elle Purrier St Pierre, amerykańska biegaczka średniodystansowa.
Marka chce pokazywać, że wszyscy jesteśmy częścią szerszego grona ludzi, którzy biegają
Niezależnie od tego, czy:
- walczymy w maratonie o czas poniżej trzech godzin,
- truchtamy przed pracą pięć kilometrów,
- biegamy tylko weekendowo ze znajomymi.
– Cenimy zarówno zawodników, którzy rywalizują na najwyższym światowym poziomie, jak i zwykłych biegaczy biegających na co dzień, a nawet raz w miesiącu. Z pomocą kampanii chcemy zmienić definicję biegania i biegacza. Tempo i dystans nie mają znaczenia. Po prostu rób to, co jest najlepsze dla Ciebie, bo jeśli biegasz, to jesteś biegaczem – mówi Erica Tappin, New Balance head of global marketing for running.
Kampania wystartowała 15 marca. Oprócz globalnego motywu graficznego wykorzystane zostaną historie światowych gwiazd oraz lokalnych sportowców i ambasadorów związanych z marką.
- 2