„Jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. Bez wstydu” – rusza kampania Pomagam.pl
  • 1
  • 1
29.02.2024

„Jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. Bez wstydu” – rusza kampania Pomagam.pl

„Głupio mi i wstyd prosić o pomoc…” – tak rozpoczyna się spot w nowej kampanii Pomagam.pl. Według serwisu osoby w trudnej sytuacji, zakładając zbiórki internetowe, często borykają się z poczuciem wstydu. Mimo że lubimy pomagać innym, proszenie o pomoc bywa trudne. Kampanią serwis Pomagam.pl chce podkreślić, że pomaganie to naturalna część naszego życia i warto prosić o pomoc.

Każdego dnia w serwisie pojawiają się zbiórki osób, które wiodły dobre życie, ale nagle przerwał je osobisty dramat. Potrzebują pomocy, ale prosząc o nią, czują wstyd. A pomaganie to działanie wymienne – raz pomagasz ty, innym razem to inni pomagają tobie. Bo tak naprawdę lubimy pomagać, dlatego warto prosić o pomoc. Bez wstydu. Wszystko to podkreśla w nowej kampanii serwis Pomagam.pl.

– Przeglądając zbiórki w naszym serwisie, zauważyliśmy, że wielu z nich towarzyszy wstyd. Fragmenty takie jak:

  • „Jest mi wstyd prosić o pomoc”,
  • „Długo się wahałem przed założeniem tej zbiórki”,
  • „Nie sądziłam, że kiedykolwiek będę zmuszona prosić o pomoc finansową”

występują bardzo często. Mówimy o zbiórkach na ważne cele, takie jak leczenie czy odbudowa domu po pożarze. Ten temat przewija się również w rozmowach z osobami, które rozważają założenie zbiórki i dzwonią do nas, by porozmawiać i podzielić się swoimi obawami.

Z drugiej strony codziennie jesteśmy świadkami, jak ktoś zebrał potrzebną kwotę – mimo obaw i strachu. Co jest najlepszym dowodem, że warto prosić o pomoc, i to był nasz punkt wyjścia dla tej kampanii – opowiada Natalia Zdrojewska, head of growth w Pomagam.pl.

Kampania będzie realizowana przez cały rok, a jej celem jest budowanie świadomości społecznej. Serwis Pomagam.pl we współpracy z agencją marketingową All Hands zrealizował spot oraz sesję zdjęciową. Za scenariusz i reżyserię odpowiada Patryk Bugajski ze wspomnianej wcześniej agencji.

Serwis pracuje również nad stroną internetową oraz przewiduje m.in. działania PR, reklamy w digitalu i mediach tradycyjnych oraz współprace.

  • 1
Pomagam.pl w kampanii o wstydzie

Pomagam.pl w kampanii o wstydzie

29 lutego 2024

  • 3
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2024

Ponad 12 tys. fanów wzięło udział w teledysku na żywo na otwarciu wirtualnej Akademii Cyberbezpieczeństwa w Roblox

Wystartowała nowa odsłona „Miasta ING” na platformie Roblox, pod hasłem „Nie daj się wkręcić w sieci”. Bank otworzył Akademię Cyberbezpieczeństwa. Otwarciu wirtualnej szkoły towarzyszył występ twórcy internetowego SmileSlow oraz nagranie teledysku na żywo z udziałem fanów w przestrzeni metaverse. Wydarzenie zaangażowało ponad 12 tys. fanów.