McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
  • 0
  • 1
29.02.2024

McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji

McCann Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii. Obejmie to opracowanie kreacji nowej platformy komunikacyjnej oraz produkcję materiałów foto i wideo. Kampania pojawi się na trzynastu rynkach, na których obecny jest XTB.

Agencja została wybrana jako globalny partner w ramach przetargu, który rozstrzygnął się w lutym. McCann będzie odpowiadać za stworzenie koncepcji kreatywnej nowej platformy we wszystkich kluczowych touchpointach kampanii XTB. Działania uwzględniają digital, social media oraz ATL. Współpraca została nawiązana na dwa lata.

XTB to globalny fintech. Oferuje dostęp do światowych rynków finansowych poprzez platformę inwestycyjną online i aplikację mobilną.

  • 1
XTB wybiera McCann

XTB wybiera McCann

29 lutego 2024

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2024

„Jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. Bez wstydu” – rusza kampania Pomagam.pl

„Głupio mi i wstyd prosić o pomoc...” – tak rozpoczyna się spot w nowej kampanii Pomagam.pl. Według serwisu osoby w trudnej sytuacji, zakładając zbiórki internetowe, często borykają się z poczuciem wstydu. Mimo że lubimy pomagać innym, proszenie o pomoc bywa trudne. Kampanią serwis Pomagam.pl chce podkreślić, że pomaganie to naturalna część naszego życia i warto prosić o pomoc.

  • 3
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2024

Ponad 12 tys. fanów wzięło udział w teledysku na żywo na otwarciu wirtualnej Akademii Cyberbezpieczeństwa w Roblox

Wystartowała nowa odsłona „Miasta ING” na platformie Roblox, pod hasłem „Nie daj się wkręcić w sieci”. Bank otworzył Akademię Cyberbezpieczeństwa. Otwarciu wirtualnej szkoły towarzyszył występ twórcy internetowego SmileSlow oraz nagranie teledysku na żywo z udziałem fanów w przestrzeni metaverse. Wydarzenie zaangażowało ponad 12 tys. fanów.