Wearables i moda: lepsza technologia ładna czy skuteczna?Wearables i moda: lepsza technologia ładna czy skuteczna?Wearables i moda: lepsza technologia ładna czy skuteczna?Wearables i moda: lepsza technologia ładna czy skuteczna?
Raz sport, raz moda – tak wyglądają alianse wearables (fot. Luke Barky/Pexels)

Wearables i moda: lepsza technologia ładna czy skuteczna?

Wearables i moda: lepsza technologia ładna czy skuteczna?
Alicja Kwiatkowska-Kłącz

Alicja Kwiatkowska-Kłącz

-

strategy manager, Hand Made

Alicja Kwiatkowska-Kłącz

Alicja Kwiatkowska-Kłącz

strategy manager
Hand Made

Strateżka z 13-letnim doświadczeniem w reklamie. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, ze specjalizacją psychologia reklamy i zachowań konsumenckich, a także Szkoły Marketingu Interaktywnego SAR i studiów proces rozwoju nowego produktu w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego i na SGH. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional IAB. W codziennej pracy skupia się na poszukiwaniu insightów, projektowaniu komunikacji i strategii reklamowych. Odpowiedzialna za planowanie działań m.in. dla marek Tyskie, Nescafe Dolce Gusto, Samsung Care, Amway, W.Kruk, Allegro, Purina i Hoop Cola. Współtwórczyni projektów Samsung Magia Świąt z Sokołem (grudzień 2022), Samsung Perfect Match (kwiecień 2023) oraz Samsung Sleepwell (czerwiec 2023).

Mainstreamowe życie wearables zaczęło się w świecie fashion. Z perspektywy 2024 roku stwierdzenie to może wydawać się szokujące, ale warto przypomnieć, w jaki sposób urządzenia do noszenia były wprowadzane do świadomości konsumentów za czasów pierwszego Apple Watcha. Choć obecnie wydaje nam się, że wiemy, po co nam wearables, pierwsi managerowie mieli zupełnie inny pomysł na ich funkcjonowanie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja