Michel Moran promuje loterię marki Lisner
  • 1
  • 1
8.02.2024

Michel Moran promuje loterię marki Lisner

Kampania reklamowa z udziałem Michela Morana promuje loterię producenta przetworów rybnych Lisner. Akcja spotu rozgrywa się na dalekiej północy.

Najnowsza aktywacja marki zaprasza do doświadczenia dzikości i piękna północy: począwszy od produktów marki Lisner, a skończywszy na spacerze dzikim brzegiem północnego morza. W tę podróż zaprasza ambasador marki, Michel Moran.

Loterię przygotowała agencja Hand Made. Stworzyła również ideę kreatywną kampanii, identyfikację wizualną oraz projekt strony internetowej. Kampanię promuje spot, za którego produkcję i postprodukcję także odpowiada Hand Made.

– Wspólnie z klientem wypracowaliśmy koncepcję loterii, która nie tylko spełnia zadania sprzedażowe, ale przede wszystkim opowiada o marce i produktach Lisner. Zaprojektowaliśmy również dodatkowe aktywacje, np. przy rejestracji paragonu na stronie zachęcamy do wzięcia udziału w grze. Cel? Jeszcze głębsze zanurzenie w świat marki – mówi Łukasz Tkacz, dyrektor kreatywny w Hand Made.

Loteria potrwa do 31 marca.

  • 1
Michel Moran promuje loterię marki Lisner

Michel Moran promuje loterię marki Lisner

8 lutego 2024

7 lutego 2024