Zmywarka Bosch i kapsułki Finish we wspólnej reklamie
  • 1
  • 3
7.02.2024

Zmywarka Bosch i kapsułki Finish we wspólnej reklamie

Marka Bosch we współpracy z marką Finish rozpoczęły kampanię promującą oszczędzanie wody dzięki zmywarkom. Spot stworzony został w ramach platformy komunikacyjnej #LikeABosch.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości na temat oszczędzania wody i odpowiedniego dbania o naczynia. Od 5 lutego marki zachęcają, by oszczędzać 80 litrów wody, hasłem: „Bosch i Finish współdziałają, wspólnie czystość zapewniają”. Wspólnym argumentem marek ma być brak konieczności opłukiwania naczyń przed włożeniem do zmywarki.

Kampania obejmuje telewizję, internet (w tym social media), materiały POS. Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas UK. Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD.

  • 3
Bosch i Finish we wspólnej kampanii

Bosch i Finish we wspólnej kampanii

Bosch i Finish we wspólnej kampanii
Bosch i Finish we wspólnej kampanii

7 lutego 2024