Sztabki złota w loterii marki Grześki „Grzeszki na wagę złota”
  • 1
  • 3
2.02.2024

Sztabki złota w loterii marki Grześki „Grzeszki na wagę złota”

Marka Grześki (Colian) ogłasza loterię „Grzeszki na wagę złota”. Pula nagród wynosi ponad 200 tys. zł, a wśród nich znajdują się sztabki złota. Loterię wspierają kampania w mediach i współpraca z influencerami.

1 lutego rozpoczęła się loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota”, organizowana przez markę Grześki. W loterii do wygrania są nagrody pieniężne oraz sztabki złota. Łączna wartość puli nagród wynosi ponad 200 tys. zł. Aby wziąć udział, należy kupić produkty marki Grześki za minimum 3 zł, zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie zlotegrzeszki.pl. Na uczestników czekają codzienne nagrody pieniężne po 200 zł, a także tygodniowe i miesięczne w postaci sztabek złota.

W ramach aktywacji Grześki zachęcają do celebrowania swoich „grzeszków”, czyli pasji i cech, które sprawiają, że każdy jest wyjątkowy.

W trakcie aktywacji Grześki oddadzą swoje kanały socialmediowe mikroinfluencerom, którzy opowiedzą o swoich pasjach. Aktywację wspierają:

  • spoty telewizyjne,
  • działania w sklepach,
  • kampanie cyfrowe,
  • komunikacja w mediach społecznościowych,
  • lokowanie w podcastach,
  • współpraca z influencerami.

Marka będzie również widoczna jako sponsor podczas transmisji Mistrzostw Świata w CS2: PGL Major Copenhagen. Za całościową realizację aktywacji, kampanii wspierającej i obsługę loterii odpowiada Nav Agency. Zakup mediów realizują Initiative oraz Nav Agency, a doradztwo PR zapewnia Kolterman Media Communications.

  • 3
Sztabki złota w loterii marki Grześki „Grzeszki na wagę złota”

Sztabki złota w loterii marki Grześki „Grzeszki na wagę złota”

Sztabki złota w loterii marki Grześki „Grzeszki na wagę złota”
Sztabki złota w loterii marki Grześki „Grzeszki na wagę złota”

2 lutego 2024

1 lutego 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2024

Bluerank tworzy studio brandingowe

Agencja Bluerank utworzyła studio brandingowe łączące kompetencje strategiczne, design, social media i media buying. Na jego czele stanął Radosław Grzybowski, wcześniej dyrektor strategii w agencji Gong, później założyciel oraz dyrektor strategiczny i kreatywny 19 Południka. Rozwój tego obszaru ma związek z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na podejście efektywnościowe już nie tylko w obszarze performance marketingu, SEO, contentu czy analityki.