Sztabki złota w loterii marki Grześki „Grzeszki na wagę złota”
  • 1
  • 3
2.02.2024

Sztabki złota w loterii marki Grześki „Grzeszki na wagę złota”

Marka Grześki (Colian) ogłasza loterię „Grzeszki na wagę złota”. Pula nagród wynosi ponad 200 tys. zł, a wśród nich znajdują się sztabki złota. Loterię wspierają kampania w mediach i współpraca z influencerami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2024

1 lutego 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2024

Bluerank tworzy studio brandingowe

Agencja Bluerank utworzyła studio brandingowe łączące kompetencje strategiczne, design, social media i media buying. Na jego czele stanął Radosław Grzybowski, wcześniej dyrektor strategii w agencji Gong, później założyciel oraz dyrektor strategiczny i kreatywny 19 Południka. Rozwój tego obszaru ma związek z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na podejście efektywnościowe już nie tylko w obszarze performance marketingu, SEO, contentu czy analityki.