McDonald’s chce pozyskać 100 mln nowych użytkowników swojego programu lojalnościowego McDonald's Reward
  • 0
  • 1
8.02.2024

McDonald’s chce pozyskać 100 mln nowych użytkowników swojego programu lojalnościowego McDonald’s Reward

McDonald’s planuje zwiększenie liczby nowych użytkowników globalnego programu lojalnościowego o 100 mln w ciągu najbliższych trzech lat. Ma to pomóc w walce z trollingowymi kampaniami konkurencji – przekazał inwestorom CEO firmy, Chris Kempczinski.

Program McDonald’s Reward powstał w 2021 r. w Stanach Zjednoczonych. Obecnie działa w pięćdziesięciu krajach i ma 150 mln użytkowników. – Naszym celem jest osiągnięcie liczby 250 mln użytkowników w 2027 r. – powiedział Kempczinski. Sprzedaż z kanału lojalnościowego ma się podwoić:

  • 2023: 20 mld dol.
  • 2027: 45 mld dol.

Program lojalnościowy ma poprawić personalizację ofert i pomóc w przeciwdziałaniu kampaniom trollingowym konkurentów, na czele z Burger Kingiem (np. Whopper Detour, Birthday Clowns, Burn That Ad czy Never Trust a Clown).

Według Kempczinskiego w Stanach Zjednoczonych marki fast food będą rywalizowały głównie o konsumentów mniej zarabiających. Potrzebne będą komunikaty wskazujące na niższą cenę, a nie pokazujące rabaty przy zakupach większej liczby produktów (dwa w cenie jednego).

  • 1
McDonald’s Reward ma mieć 250 mln użytkowników w 2027 r.

McDonald’s Reward ma mieć 250 mln użytkowników w 2027 r.

7 lutego 2024