Cross marketing, czyli razem, a jednak osobnoCross marketing, czyli razem, a jednak osobnoCross marketing, czyli razem, a jednak osobnoCross marketing, czyli razem, a jednak osobno

Cross marketing, czyli razem, a jednak osobno

Cross marketing, czyli razem, a jednak osobno
Sebastian Skorupa

Sebastian Skorupa

-

Sebastian Skorupa

Sebastian Skorupa

Różne marki, lecz jeden cel – dotarcie do tej samej grupy odbiorców. Czy to da się połączyć? Tak, dzięki zasadom komplementarności i rekomendacji. To na nich opiera się cross marketing, który przeżywa drugą młodość.

Cross marketing (w Polsce nazywany również marketingiem krzyżowym) polega na wykorzystaniu zaangażowania kilku podmiotów do osiągnięcia pożądanego efektu reklamowego i dotarcia do szerszej grupy odbiorców. Co ważne – podmiotów może być nawet kilkanaście, ale nie mniej niż dwa. To technika, która bazuje na sile współdziałania i wzajemnego uzupełniania się.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się