Augmented reality w kampanii marki Bosch - Marketing przy Kawie
Augmented reality w kampanii marki Bosch
  • 0
  • 4
9.10.2023

Augmented reality w kampanii marki Bosch

Kampania Boscha promuje nową serię pralek i suszarek do ubrań dostępnych na polskim rynku. Wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość. Po wejściu na stronę i zeskanowaniu kodu QR można interaktywnie sprawdzić, jak urządzenie będzie prezentowało się w domu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 października 2023