Dobre samopoczucie a odżywanie. Kampania „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”
  • 2
  • 3
30.01.2024

Dobre samopoczucie a odżywanie. Kampania „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”

Marka cateringu dietetycznego w kampanii mówi przewrotnie: „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”. Sprzeciwia się w ten sposób narzucaniu ograniczeń i chce wspierać konsumentów w osiąganiu codziennego szczęścia na ich własnych warunkach.

Coraz więcej Polaków zauważa w swoim życiu potrzebę troski o swoje szczęście. 80% z nich jest w stanie określić, w jaki sposób definiują dobre życie. Blisko 30% łączy dobre samopoczucie z odżywianiem. Takie m.in. wnioski płyną z raportu „Sztuka dobrego jutra”. Marka Maczfit przygotowała go we współpracy z analityczką trendów, Moniką Borycką w ramach nowej kampanii wizerunkowej.

Jak wynika z badania trendów:

  • 28% badanych wskazuje zmianę sposobu odżywiania jako ważny element dbania o swoje samopoczucie.
  • 26% respondentów stwierdza, że coraz częściej będziemy korzystać z rozwiązań takich jak cateringi.

– Kampania tłumaczy podejście marki do tematu żywienia i dobrego życia. Dla nas jedzenie to radość, wolność wyboru i własne zasady. Nikt z nas nie lubi „być na diecie”. Kojarzy się to z niemiłymi ograniczeniami, rygorem i zrezygnowaniem z wielu przyjemności. Podchodzimy do tego zupełnie inaczej. Chcemy pokazać Polakom, że nowego roku nie muszą zaczynać od sztywnych reguł. Przekonujemy, że jedzenie to satysfakcja, wygoda i wiele korzyści, które czynią nasze codzienne życie lepszym. Jak pokazuje raport „Sztuka dobrego jutra”, m.in. tego do szczęścia potrzebują Polacy – komentuje Krzysztof Goś, commercial director w firmie Maczfit.

Spot powstał we współpracy z agencją reklamową Hand Made, fotografem Mateuszem Nasternakiem oraz agencją Rec.Lama odpowiedzialną za stylizację dań. W ramach kampanii powstała seria spotów telewizyjnych (30-, 15-, 8- i 6-sekundowych) i digitalowych (15-, 8- i 6-sekundowych). Agencja Hand Made przygotowała również key visuale.

Kampania „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit” obejmuje telewizję, VOD, radio, digital, outdoor oraz PR, influencer marketing oraz social media. Dodatkowo marka przeprowadziła redesign. Jest on widoczny m.in. na papierowych torbach, w których dostarczane są posiłki oraz na wszystkich kanałach komunikacji (jak strona WWW czy aplikacja). Nową kampanię wspierają również agencje Value Media, Spark, Promotraffic, Tribe 47, Growth Makers oraz Great Minds.

  • 3
„Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit” – kampania wizerunkowa

„Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit” – kampania wizerunkowa

„Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit” – kampania wizerunkowa
„Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit” – kampania wizerunkowa

30 stycznia 2024

29 stycznia 2024