„Łap chwile” – Lech - Marketing przy Kawie
Lech nadal zachęca: „Łap chwile”
  • 1
  • 1
6.05.2024

Lech nadal zachęca: „Łap chwile”

Kampania Lecha zachęca do łapania chwil i zdystansowania się wobec pędzącego świata. Spot promuje całe portfolio piw marki, z naciskiem na piwa bezalkoholowe.

Wideo pt. „Łap chwile” prezentuje różne okoliczności, które sprzyjają wylogowaniu się z cyfrowego świata, wyjściu w plener, zwalnianiu tempa:

  • w schronisku górskim,
  • w ogródku działkowym,
  • w mieście,
  • na półwyspie Helskim.

Reklama uzupełnia nowy język wizualny i platformę komunikacyjną. Łączy ikonę obecną na nowych opakowaniach z chwytliwymi hasłami.

– Cieszymy się, że nowa platforma została przyjęta z entuzjazmem. Widzimy, że z lekkością weszła w język fanów naszej marki. Filmową jakością spotu i uniwersalnością przekazu wskazujemy odpowiednią pozycję Lecha na mapie kategorii piwa i w świadomości odbiorców – mówi Paweł Drubkowski, senior brand manager marki Lech.

Strategię komunikacji, ideę kreatywną, produkcję wszystkich materiałów na potrzeby kampanii przygotowała VML. Spot i wideo digital w reżyserii Tadeusza Śliwy zrealizowały Moon Films, studio postprodukcyjne Televisor oraz studio dźwiękowe Juice. Kampanię dopełniają fotografie autorstwa Kamila Kotarby i Pawła Trojanowskiego.

Spot będzie emitowany w kinach, telewizji i internecie. Produkty z portfolio marki w nowej identyfikacji wizualnej są już dostępne w sklepach w całej Polsce.

Kampania 360 stopni w ramach nowej platformy komunikacyjnej wystartowała w kwietniu. Wtedy marka opublikowała manifest, który pojawił się w digitalu, przestrzeni miejskiej, na muralach i plakatach. Dodatkowo wykorzystywany jest outdoor kontekstowy odnoszący się do konkretnych miejsc, w których Lech zachęca do łapania chwil i dystansu.

  • 1
Kampania piwa Lech „Łap chwile”

Kampania piwa Lech „Łap chwile”

26 kwietnia 2024

25 kwietnia 2024

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.04.2024

Do inwestycji w zrównoważony rozwój motywuje prawo i presja rynku, rzadziej troska o środowisko – badanie Banku BNP Paribas

Jedna trzecia firm ma już za sobą pierwsze inwestycje w zrównoważony rozwój. Kolejne 10% dołączy do tego grona w następnych trzech latach. Tak wynika z badania Banku BNP Paribas, przeprowadzonego wśród małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających w Polsce. Najczęściej inwestowano do 5 mln zł, choć nie brakuje firm, które wydały na ten cel nawet 10 mln zł i więcej.