- 1
- 1
Lech nadal zachęca: „Łap chwile”
Kampania Lecha zachęca do łapania chwil i zdystansowania się wobec pędzącego świata. Spot promuje całe portfolio piw marki, z naciskiem na piwa bezalkoholowe.
Wideo pt. „Łap chwile” prezentuje różne okoliczności, które sprzyjają wylogowaniu się z cyfrowego świata, wyjściu w plener, zwalnianiu tempa:
- w schronisku górskim,
- w ogródku działkowym,
- w mieście,
- na półwyspie Helskim.
Reklama uzupełnia nowy język wizualny i platformę komunikacyjną. Łączy ikonę obecną na nowych opakowaniach z chwytliwymi hasłami.
– Cieszymy się, że nowa platforma została przyjęta z entuzjazmem. Widzimy, że z lekkością weszła w język fanów naszej marki. Filmową jakością spotu i uniwersalnością przekazu wskazujemy odpowiednią pozycję Lecha na mapie kategorii piwa i w świadomości odbiorców – mówi Paweł Drubkowski, senior brand manager marki Lech.
Strategię komunikacji, ideę kreatywną, produkcję wszystkich materiałów na potrzeby kampanii przygotowała VML. Spot i wideo digital w reżyserii Tadeusza Śliwy zrealizowały Moon Films, studio postprodukcyjne Televisor oraz studio dźwiękowe Juice. Kampanię dopełniają fotografie autorstwa Kamila Kotarby i Pawła Trojanowskiego.
Spot będzie emitowany w kinach, telewizji i internecie. Produkty z portfolio marki w nowej identyfikacji wizualnej są już dostępne w sklepach w całej Polsce.
Kampania 360 stopni w ramach nowej platformy komunikacyjnej wystartowała w kwietniu. Wtedy marka opublikowała manifest, który pojawił się w digitalu, przestrzeni miejskiej, na muralach i plakatach. Dodatkowo wykorzystywany jest outdoor kontekstowy odnoszący się do konkretnych miejsc, w których Lech zachęca do łapania chwil i dystansu.
- 1