„Łap chwile” – Lech - Marketing przy Kawie
Lech nadal zachęca: „Łap chwile”
  • 1
  • 1
6.05.2024

Lech nadal zachęca: „Łap chwile”

Kampania Lecha zachęca do łapania chwil i zdystansowania się wobec pędzącego świata. Spot promuje całe portfolio piw marki, z naciskiem na piwa bezalkoholowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56337 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 kwietnia 2024

25 kwietnia 2024

  • 0
  • 3
  • 0
25.04.2024

Do inwestycji w zrównoważony rozwój motywuje prawo i presja rynku, rzadziej troska o środowisko – badanie Banku BNP Paribas

Jedna trzecia firm ma już za sobą pierwsze inwestycje w zrównoważony rozwój. Kolejne 10% dołączy do tego grona w następnych trzech latach. Tak wynika z badania Banku BNP Paribas, przeprowadzonego wśród małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających w Polsce. Najczęściej inwestowano do 5 mln zł, choć nie brakuje firm, które wydały na ten cel nawet 10 mln zł i więcej.