Lactacyd promuje ciałopozytwność w kampanii z influencerkami
  • 0
  • 1
3.08.2022

Lactacyd promuje ciałopozytwność w kampanii z influencerkami

Marka higieny intymnej Lactacyd wystartowała z kampanią z influencerkami, której motywem przewodnim jest celebracja całopozytywności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 sierpnia 2022

2 sierpnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2022

Streaming najbardziej inkluzywną formą nadawania programów na platformach medialnych według respondentów LGBTQ+ w badaniu Nielsena

Firma Nielsen opublikowała raport „W poszukiwaniu autentyczności: jak międzynarodowa społeczność LGBTQ+ postrzega media”. Wynika z niego, że respondenci społeczności uznają streaming za najbardziej inkluzywną formę nadawania dla ich grupy na tle innych platform medialnych. Średnio 69% wszystkich odbiorców LGBTQ+ twierdzi, że dostrzega wysiłki mające na celu poprawę inkluzywności w mediach. Jednak 27% uważa, że poziom inkluzywności się nie zmienił, a niewielki odsetek jest zdania, że uległ on ograniczeniu w ostatnich latach.