- 0
- 1
Lactacyd promuje ciałopozytwność w kampanii z influencerkami
Marka higieny intymnej Lactacyd wystartowała z kampanią z influencerkami, której motywem przewodnim jest celebracja całopozytywności.
Agnieszka Grzelak, Aleksandra Domańska i Klaudia Kempska opowiadają o akceptacji własnego ciała – z naciskiem na okolice intymne. Każda z nich jest na innym etapie swojego życia. Zmaga się odmiennymi problemami, zmianami lub kompleksami. Wszystkie stworzyły materiały w duchu self acceptance i body positive.
Post Aleksandry Domańskiej o relacji ze swoim ciałem zebrał prawie 300 komentarzy oraz 14 tys. polubień. Publikacja zdobyła też zainteresowanie mediów. Wpis był cytowany przez portale takie jak Pudelek, Pomponik, Onet, WP czy Glamour.
Marka nawiązała także współpracę z Julią Ziółkowską, twórczynią Live Better Podcast. Influencerka stworzyła odcinek o tym, czym dla niej jest ciałopozytywność i jak kochać, lubić i szanować swoje ciało.
Kampanię z influencerkami przygotowała agencja Lettly.
- 1