Lactacyd promuje ciałopozytwność w kampanii z influencerkami
  • 0
  • 1
3.08.2022

Lactacyd promuje ciałopozytwność w kampanii z influencerkami

Marka higieny intymnej Lactacyd wystartowała z kampanią z influencerkami, której motywem przewodnim jest celebracja całopozytywności.

Agnieszka Grzelak, Aleksandra Domańska i Klaudia Kempska opowiadają o akceptacji własnego ciała – z naciskiem na okolice intymne. Każda z nich jest na innym etapie swojego życia. Zmaga się odmiennymi problemami, zmianami lub kompleksami. Wszystkie stworzyły materiały w duchu self acceptance i body positive.

 

 

Post Aleksandry Domańskiej o relacji ze swoim ciałem zebrał prawie 300 komentarzy oraz 14 tys. polubień. Publikacja zdobyła też zainteresowanie mediów. Wpis był cytowany przez portale takie jak Pudelek, Pomponik, Onet, WP czy Glamour.

Marka nawiązała także współpracę z Julią Ziółkowską, twórczynią Live Better Podcast. Influencerka stworzyła odcinek o tym, czym dla niej jest ciałopozytywność i jak kochać, lubić i szanować swoje ciało.

Kampanię z influencerkami przygotowała agencja Lettly.

  • 1
Lactacyd promuje ciałopozytwność w kampanii z influencerkami

Lactacyd promuje ciałopozytwność w kampanii z influencerkami

 

 

3 sierpnia 2022

2 sierpnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2022

Streaming najbardziej inkluzywną formą nadawania programów na platformach medialnych według respondentów LGBTQ+ w badaniu Nielsena

Firma Nielsen opublikowała raport „W poszukiwaniu autentyczności: jak międzynarodowa społeczność LGBTQ+ postrzega media”. Wynika z niego, że respondenci społeczności uznają streaming za najbardziej inkluzywną formę nadawania dla ich grupy na tle innych platform medialnych. Średnio 69% wszystkich odbiorców LGBTQ+ twierdzi, że dostrzega wysiłki mające na celu poprawę inkluzywności w mediach. Jednak 27% uważa, że poziom inkluzywności się nie zmienił, a niewielki odsetek jest zdania, że uległ on ograniczeniu w ostatnich latach.