Przygotowując opis grupy docelowej, staramy się zidentyfikować jej typowych przedstawicieli. Za przymiotami „młodzi, wykształceni, z dużych miast” kryją się konkretne wyobrażenia, które przekładane są następnie na kreację. Czy mówią one jednak całą prawdę o tym, kim są nasi klienci?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na początek wyobraźmy sobie klasyczny spot – przykładowo dla marki płatków śniadaniowych. Mama w kuchni przygotowuje posiłek w piękny, słoneczny dzień. Przy stole dziewczynka rozmawia z tatą. Dialog jest uroczy, zabawny i wywołuje uśmiech na twarzy. Na sam koniec widzimy planszę z produktem i głównym hasłem kampanii.
Przyjemny spot, jakich wiele.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.