Reklamy płatne na LinkedInie – 5 powodów, dla których warto o nich pomyślećReklamy płatne na LinkedInie – 5 powodów, dla których warto o nich pomyślećReklamy płatne na LinkedInie – 5 powodów, dla których warto o nich pomyślećReklamy płatne na LinkedInie – 5 powodów, dla których warto o nich pomyśleć
Sprawdź, co możesz tu zdziałać reklamą PPC (fot. Pixabay)

Reklamy płatne na LinkedInie – 5 powodów, dla których warto o nich pomyśleć

Reklamy płatne na LinkedInie – 5 powodów, dla których warto o nich pomyśleć
Karol Siódmiak

Karol Siódmiak

-

PPC manager, InMarketing

Karol Siódmiak

Karol Siódmiak

PPC manager
InMarketing

Zajmuje się strategiami e-marketingowymi, jest odpowiedzialny za tworzenie i optymalizację kampanii reklamowych klientów w social media. Z systemem Facebook Ads nie rozstaje się nawet na krok.

LinkedIn to serwis, który dla wielu użytkowników internetu wciąż jest zagadką. Rozmowy z pracownikami różnych szczebli, w firmach różnej wielkości i z różnych branż potwierdzają, że nadal sporo z tych osób nie ma konta na LinkedInie. A nawet jeśli mają, to z niego aktywnie nie korzystają. Czy zatem firmy nie mają tu czego szukać, jeśli chodzi o skuteczną reklamę?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja