Rezygnacja z plików cookies i nowy pomiar aktywności w różnych kanałach najbardziej znaczącą zmianą w 2022 według branży marketingowej
  • 0
  • 1
5.06.2022

Rezygnacja z plików cookies i nowy pomiar aktywności w różnych kanałach najbardziej znaczącą zmianą w 2022 według branży marketingowej

Badanie platformy H1 2022 Market Report przeprowadzono wśród przedstawicieli marek, agencji, wydawców i firm technologicznych. Okazało się, że najbardziej niepokoi ich docieranie do konsumentów w erze post-cookies oraz planowanie i pomiar aktywności omnichannel.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 czerwca 2022

4 czerwca 2022