Lipiec 2022 w Polsce – nieznaczny spadek nastrojów konsumenckich. W UE jest gorzej
  • 0
  • 3
3.08.2022

Lipiec 2022 w Polsce – nieznaczny spadek nastrojów konsumenckich. W UE jest gorzej

Po lekkim odbiciu w czerwcu br. lipcowe dane pokazały powrót do spadku wskaźnika nastrojów konsumenckich. Nad Wisłą oznak paniki i gwałtownej zmiany zachowań nabywców wciąż jednak nie widać. Gorzej nastroje konsumenckie wyglądają w całej Unii Europejskiej. Średni wynik jest na najniższym poziomie w historii. Tak wykazał Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 sierpnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2022

Streaming najbardziej inkluzywną formą nadawania programów na platformach medialnych według respondentów LGBTQ+ w badaniu Nielsena

Firma Nielsen opublikowała raport „W poszukiwaniu autentyczności: jak międzynarodowa społeczność LGBTQ+ postrzega media”. Wynika z niego, że respondenci społeczności uznają streaming za najbardziej inkluzywną formę nadawania dla ich grupy na tle innych platform medialnych. Średnio 69% wszystkich odbiorców LGBTQ+ twierdzi, że dostrzega wysiłki mające na celu poprawę inkluzywności w mediach. Jednak 27% uważa, że poziom inkluzywności się nie zmienił, a niewielki odsetek jest zdania, że uległ on ograniczeniu w ostatnich latach.